یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار می‌شود

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه همزمان با روز پژوهش در روز یکشنبه 25 آذر ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌گردد.

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار می‌شود
12 آذر 1397 09:29

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ این جشنواره با هدف دستیابی به سطح مناسب فناوری علمی توسط پژوهشگران و مهندسان، بررسی چالش‌های پیش رو پژوهشگران و مجریان فناوری نیرو، تجلیل از محصولات پژوهشی و دستاوردهای علمی – پژوهشی نیرو، برقراری تعامل و بسترسازی برای رشد بین سازمان‌ها و پژوهشگران و متخصصان با مجریان فناوری، ارائه عملکرد موسسات و تشویق و تقدیر از پژوهشگران و فناوران و شرکت‌های برتر، همزمان با روز پژوهش در 25 آذرماه سالجاری برگزار می‌گردد.
براساس این گزارش، جشنواره با محورهایی چون عرضه عملکردهای مطالعاتی و تحقیقاتی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی، تقدیر از پژوهشگران و فناوران و موسسات پژوهشی برتر، ایجاد فضای تعامل و تبادل دانش میان شرکت‌های مختلف و شرکت‌های دانش بنیان، بسترسازی برای اقتصادی کردن دستاوردها و پروژه‌های کامل شده، رونمایی از دستاوردهای جدید پژوهشی و فناوری جدید ، انتخاب فناوران و پژوهشگران برتر برگزار می‌گردد.
از مهمترین بخش‌های این جشنواره، انتخاب فناوران و پژوهشگران برتر و نیز طرح های فناورانه برتر و عرضه دستاوردهای فناوری متخصصان و پژوهشگران آب و برق در نمایشگاه جانبی جشنواره است.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.