یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

تدوین بسته حمایتی پژوهشگاه نیرو از شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه برق و انرژی

رئیس پژوهشگاه نیرو از تدوین و اجرایی کردن " بسته حمایتی پژوهشگاه نیرو" برای شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و گفت: این بسته حمایتی سبب می‌شود، شرکت‌های دانش بنیان، فرآیند نوآوری را به ثمر برسانند.

تدوین بسته حمایتی پژوهشگاه نیرو از شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه برق و انرژی
02 آبان 1397 12:03

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو، به نقل از پایگاه خبری توانیر، رئيس پژوهشگاه نيرو راه اندازی ميز پذيرش صندوق نوآوری و در حاشيه سی و سومين كنفرانس بين المللی برق و ششمين دوره كنفرانس فناوری نانو در صنعت برق، را بسيار با اهميت توصيف كرد و گفت: كار صندوق در حقيقت در تعريف يك پنجره واحد، جهت ارائه خدمات به شركت‌های دانش بنيان، رويكرد نوينی است كه می‌تواند تغييرات و آثار شگرفی را در فعاليت شركت‌های دانش بنيان ايجاد كند.
دكتر محمد صادق قاضی زاده، راه اندازی ميز پذيرش را در كاهش هزينه شركت‌ها موثر دانست و گفت: اين حركت صندوق بايد مورد حمايت قرار گيرد. وی همچنين حمايت پژوهشگاه نيرو را از شركت‌های دانش بنيان فعال در حوزه برق و انرژی مورد اشاره قرار داد و گفت: در اين راستا پژوهشگاه سعی دارد با ارائه مشاوره‌های لازم، از نظر كسب و كار و تجاری سازی محصولات، خدماتی را به شركت‌های دانش بنيان ارائه دهد.
قاضی زاده درعين حال افزود: همچنين پژوهشگاه در جهت گرفتن تسهيلات، ريسك شركت‌های دانش بنيان را هم پوشش می‌دهد. رئيس پژوهشگاه نيرو همچنين از تدوين و اجرايی كردن " بسته حمايتی پژوهشگاه "برای شركت‌های دانش بنيان خبر داد و گفت: اين بسته حمايتی سبب می‌شود، شركت‌های دانش بنيان، فرآيند نوآوری را به ثمر برسانند.
قاضی زاده خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه حمايت از شركت‌های دانش بنيان و نوآورانه ريسك زيادی دارد در همين رابطه پژوهشگاه نيرو با ابزارهای مختلفی سعی دارد تا ريسك شركت‌ها را به حداقل برساند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.