شنبه 15 اردیبهشت 1403

تفاهم نامه همکاری میان پژوهشکده توزیع پژوهشگاه نیرو و پژوهشکده توزیع و انتقال دانشگاه شهید بهشتی

در راستای توسعه علمی کشور و توجه به لزوم بهره‌برداری همه جانبه از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در توسعه صنعت برق کشور، این تفاهم نامه میان دو پژوهشکده به امضا رسید.

تفاهم نامه همکاری میان پژوهشکده توزیع پژوهشگاه نیرو  و پژوهشکده توزیع و انتقال دانشگاه شهید بهشتی
23 دی 1396 11:33

به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ این تفاهم نامه با هدف گسترش تعاملات، همکاری‌ها و ایجاد هم‌افزایی در بهره‌برداری حداکثری از امکانات و منابع موجود به منظور مدیریت، توسعه و انجام تحقیقات هدفمند، منسجم و کاربری، در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان و بهره‌گیری از نتایج تحقیقات در حوزه صنعت توزیع نیروی برق کشور میان پژوهشکده توزیع پژوهشگاه نیرو به نمایندگی دکتر پرویز رمضانپور (رئیس پژوهشکده) و پژوهشکده توزیع و انتقال دانشگاه شهید بهشتی به نمایندگی دکتر محمد صادق سپاسیان (رئیس پژوهشکده) مبادله گردید.
براساس این گزارش تعریف و تبیین و تدقیق طرح و پروژه‌های تحقیقاتی، تشریک مساعی در راهبری طرح‌های کلان تحقیقاتی، مشارکت در اجرای طرح و پروژه‌های تحقیقاتی، ایجاد بستر مناسب جهت آزمون ایده‌های نو و انجام پروژه‌های مرتبط با پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، ایجاد زمینه‌های مناسب همکاری آموزشی مرتبط با حوزه توزیع صنعت برق، طراحی و ایجاد شبکه متخصصین و خبرگان مرتبط با صنعت توزیع نیروی برق، همکاری در مدیریت دانش صریح صنعت توزیع نیروی برق ایران (داخل و خارج از کشور) از محورهای اصلی این همکاری‌ها در این تفاهم نامه می‌باشد.
شیوه اجرای این تفاهم نامه بدین شکل خواهد بود که کارگروه راهبری مشترک متشکل از نمایندگان طرفین و خبرگان صنعت توزیع نیروی برق کشور، به منظور سیاست‌گذاری، تعیین اهداف کمی و کیفی و تصویب برنامه‌های سالانه و نظارت بر مفاد تفاهم‌نامه مشترک و توسعه تعاملات تشکیل می‌شود. این کارگروه جلسات دوره‌ای خود را برگزار کرده و گزارش جلسات را حداقل هر سه ماه یکبار به روسای پژوهشکده‌های مربوطه ارائه می نمایند.
این تفاهم نامه در دو نسخه با اعتبار یکسان امضا و میان طرفین مبادله گردید. مدت این تفاهم نامه از زمان امضاء و مبادله دو سال تعیین شده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.