دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

حمايت از پژوهش های فناورانه را از حلقه آخر شروع كرديم

رئيس پژوهشگاه نيرو در آئين اختتاميه كنفرانس بين المللی برق سخن تصريح كرد: پژوهشگاه نيرو با حمايت وزارت نيرو و شركتهای مادر تخصصی در حال تبديل شدن به مركزی برای حمايت از پروژه‌های فناورانه است.

حمايت از پژوهش های فناورانه را از حلقه آخر شروع كرديم
09 آبان 1396 15:38

رئیس پژوهشگاه نیرو كه در آئین اختتامیه كنفرانس بین المللی برق سخن می گفت، با اشاره به این كه پژوهشگاه نیرو با حمایت وزارت نیرو و شركتهای مادر تخصصی در حال تبدیل شدن به مركزی برای حمایت از پروژه های فناورانه است، خاطرنشان كرد: تجاری سازی محصول فناورانه و نوآورانه، آخرین حلقه ای است كه یك محصول را در صنعت ماندگار می كند و ما در پژوهشگاه حمایت از پژوهش‌های فناورانه را از این حلقه شروع كردیم.
دكتر قاضی زاده، با بیان این كه در پژوهشگاه برای این منظور ساختار خاصی پیش بینی شده و یك مدیریت با عنوان تجاری سازی تعریف شده است، اضافه كرد: در حال حاضر این ساختار جدید نتیجه خود را نشان داده و ما امیدواریم كه بتوانیم در این راستا قدم‌های ثمربخش بیشتری برداریم.
رئیس پژوهشگاه نیرو اظهارداشت: اكنون شاهدیم كه طرح ها و تحقیقات فناورانه خوبی در مقیاس 1500 میلیارد تومان تعریف شده است كه در آینده نزدیك به ثمر خواهد نشست. وی از اجرای پروژه ای برای ساخت توربین بادی كاملا ایرانی با حمایت توانیر در پژوهشگاه نیرو خبرداد و خاطرنشان ساخت: همچنین دراین راستا برای طراحی دیسپاچینگ بومی و ملی با حمایت شركت مدیریت شبكه برق ایران در تلاش هستیم .

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.