یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

با حضور وزیر نیرو؛ اسناد نقشه راه طرح‌های توسعه فناوری برق و انرژی در پژوهشگاه نیرو رونمایی شد.

این سند راهبری شامل 40 سند راهبردی است که تیم‌های تحقیقاتی پژوهشگاه نیرو با حضور متخصصین هر حوزه از صنعت برق و انرژی و در راستای سیاست‌های کلی وزارت نیرو در این صنعت تدوین کرده‌اند

با حضور وزیر نیرو؛  اسناد نقشه راه طرح‌های توسعه فناوری برق و انرژی در پژوهشگاه نیرو رونمایی شد.
20 اردیبهشت 1395 13:14
با حضور وزیر نیرو؛ اسناد نقشه راه طرح‌های توسعه فناوری برق و انرژی در پژوهشگاه نیرو رونمایی شد.
این سند راهبری شامل چهل سند راهبردی است که تیم‌های تحقیقاتی پژوهشگاه نیرو با حضور متخصصین هر حوزه از صنعت برق و انرژی و در راستای سیاست‌های کلی وزارت نیرو در این صنعت تدوین کرده‌اند.
مهندس "حمید چیت‌چیان" در نخستین همایش اعضای شورای راهبری حوزه‌های تخصصی صنعت برق کشور که در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد، این اسناد را رونمایی کرد.
این اسناد راهبری شامل چهل سند راهبردی است که تیم‌های تحقیقاتی پژوهشگاه نیرو با حضور متخصصین هر حوزه از صنعت برق و انرژی و در راستای سیاست‌های کلی وزارت نیرو در این صنعت تدوین کرده‌اند. با توجه به ضرورت افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از سرمایه‌های موجود و اهمیت توسعه علم و فناوری در تحقق اهداف کلان کشور طرح‌های کلان خود را تعریف کرده است که این طرح‌ها به طور معمول فناوری‌های جدید را در بردارند. بر این اساس، تدوین اسناد ملی توسعه فناوری‌های راهبردی موضوعی تخصصی و نیازمند تسلط به ابعاد مختلف علمی همچون ابعاد فنی حوزه فناورانه، مدیریت فناوری، سیاست‌گذاری علم و فناوری، آینده پژوهشی، برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت نوآوری است.
بر این اساس تیم انجام دهنده مطالعه در دو بخش فنی تخصصی و مدیریت تکنولوژی کار خود را ادامه داد و سند راهبرد طرح‌های توسعه فناوری برق و انرژی در چهل بخش مختلف صنعت برق و انرژی تدوین شد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.