ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403

یازدهمین همایش بین المللی انرژی

یازدهمین همایش بین المللی انرژی با حضور آقاي مهندس چيت چيان وزير نيرو ، مهندس فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و جمع کثيري از مديران، کارشناسان، محققان و پژوهشگران از سراسر کشور با شعار "پویایی انرژی در جهان در حال تغییر" طی روزهای 10 و 11 خرداد ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

یازدهمین همایش بین المللی انرژی
10 خرداد 1395 10:24
یازدهمین همایش بین المللی انرژی با حضور آقای مهندس چیت چیان وزیر نیرو ، مهندس فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و جمع کثیری از مدیران، کارشناسان، محققان و پژوهشگران از سراسر کشور با شعار "پویایی انرژی در جهان در حال تغییر" طی روزهای 10 و 11 خرداد ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد.
این همایش، كه بزرگترین گردهمایی مدیران و متخصصان حوزه انرژی كشور محسوب می گردد، با تمركز بر موضوعات سیاستی و كاربردی بخش انرژی یازدهمین دوره خود را با شعار " پویایی انرژی در جهان در حال تغییر" با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته بین المللی و داخلی، مشتمل بر بخش های ارائه مقالات، كارگاه های آموزشی، سخنرانی های كلیدی و میز گردهای تخصصی برگزار نمود.
همچنین همزمان با برگزاری همایش، نمایشگاه جانبی نیز برگزار شد كه فرصتی برای شركت‌ها و موسسات فعال در حوزه انرژی جهت ارائه آخرین دستاوردهای خود فراهم نمود تا در یك فضای علمی مورد توجه مخاطبان گیرند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.