ضرورت اجرای پروژه
مکاتبات اداری یکی از مهمترین ابزارها برای دستیابی به اهداف سازمانی می باشد. زبان رسمی هر سازمان که در مکاتبات اداری آن مشهود است، بیانگر میزان دانش، تخصص و کاردانی کارکنان و مدیران سازمان می باشد. با اين وجود اركان نامه و نحوه قرارگيري آنها در كنار يكديگر تاثير بهسزايي در كسب موفقيتهاي شغلي و روابط اجتماعي خواهد داشت. در اين مجموعه سعي بر آن شده است كه با ارائه توضيحاتي در خصوص اصول اوليه تهيه مستندات، توانايي تهيه مكتوباتي استاندارد براي كليه مخاطبين مهيا گردد. مكاتبات اداري جهت ابلاغ و اجراي امور جاري، راهنمايي و ارائه دستورالعمل، گزارشات داخلي و گزارش آناليز و اطلاعرساني، امور مالي، امور حقوقي، راهنمايي همكاران در آينده جهت مطالعه و ادامه جريان كارها، ثبت تاريخها و راهنمايي و اطلاعرساني در قضاوتها به كار ميروند.