حفظ آراستگی در پذیرایی بخصوص در جلسات سازمانی و توسعه شخصیت برند پژوهشگاه نیرو سبب شده که این پروژه به عنوان نقطه شروع در این راستا تعریف می شود.
این پروژه افزایش روحیه نشاط در بین کارکنان و بهبود وابستگی سازمانی را به دنبال خواهد داشت. هدف اصلی جایگزینی لیوان های یکبار مصرف متفرقه با لیوان های یکبارمصرف کاغذی با لوگوی پژوهشگاه و پیام های آموزنده می باشد.
تهیه 5000 لیوان کاغذی یکبار مصرف با طرح اختصاصی پژوهشگاه در انتهای این پروژه بدست خواهد آمد. تثبیت برند پژوهشگاه در اذهان مراجعه کننده برون سازمانی از دستاوردهای پژوهشگاه نیرو است.
این پروژه فقط شامل لیوان های یکبار مصرف بوده و به تعداد 5000 عدد لیوان یکبار مصرف منقش به لوگوی پژوهشگاه و پیام های آموزنده خواهد بود. طرح های قابل بهبود اختصاصی پژوهشگاه نیرو بر روی لیوان های کاغذی چاپ می گردد.
تبدیل به زباله شدن لیوان های منقوش به لوگوی پژوهشگاه نیرو ممکن است با اهداف اصلی پروژه منافات داشته باشد و عدم نظارت صحیح ممکن است سبب توقف پروژه گردد.
در کلیه جلسات پژوهشگاه نیرو از این لیوان ها به جای لیوان های یکبار مصرف معمولی استفاده گردد.
حفظ رنگ سازمانی در طراحی اختصاصی پژوهشگاه نیروحفظ چارچوب های طراحی اداری
جستجو