وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، سرپرست مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران، دکتر اشکان ذوالریاستین
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

آیین معارفه سرپرست مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران برگزار شد

طی حکمی از سوی دکتر مجید عمیدپور "رئیس پژوهشگاه نیرو"، دکتر اشکان ذوالریاستین به سمت "سرپرستی مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران" منصوب شد.

آیین معارفه سرپرست مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران برگزار شد
28 اسفند 1401 01:05
در حکم صادره، بر مدیریت و ارائه آموزش‌های تخصصی شغلی- سازمانی با رویکرد توانمندسازی و مهارت‌افزایی؛ اجرای نظام صلاحیت‌حرفه‌ای برای شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو و کلیه عوامل فنی و اجرایی مرتبط با صنعت آب و برق؛ ایفای نقش موثر در قطب منطقه‌ای مرکز رشد/ پارک علم و فناوری نیرو از طریق شناسایی، جذب و استقرار شرکت‌های دانش‌محور- دانش‌بنیان در مجتمع برای رفع نیازهای فناورانه وزارت نیرو اشاره شده است.
بر این اساس مراسم معارفه در روز شنبه 27 اسفندماه در محل مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران و با حضور دکتر عباس بحری "معاون فناوری و راهبر مجتمع‌ها و واحدهای آموزشی و پژوهشی پژوهشگاه نیرو"، دکتر پرویز رمضان‌پور" نماینده رئیس پژوهشگاه نیرو در امور مجتمع‌های آموزشی"، دکتر محمدرضا صفری " مدیر اجرای نظام صلاحیت حرفه‌ای صنعت آب و برق"و تعدادی از مدیران و کارکنان مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران، برگزار شد.
در این مراسم ضمن معرفی دکتر ذوالریاستین به عنوان سرپرست مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران، با اهدای لوح سپاس از زحمات دکتر مریم ابارشی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.