پیام تبریک، نوروز 1402، دکتر مجید عمیدپور
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

پیام تبریک رئیس پژوهشگاه نیرو به مناسبت نوروز 1402

پیام تبریک رئیس پژوهشگاه نیرو به مناسبت نوروز 1402

پیام تبریک رئیس پژوهشگاه نیرو به مناسبت نوروز 1402
29 اسفند 1401 12:29
به‌نام خداوند مهربان بخشنده

پیامبر(ص): «اذا رأیتُم الرَّبیعَ فَاکثِروُا ذِکْرَ النُّشُورَ»

همکار گرامی
فرارسیدن عید نوروز، جشن نو شدن، رویش و تغییر شوق‌انگیز هستی، بهار طبیعت و تقارن زیبا با ماه پرفضیلت رمضان، بهار دل‌ها را خدمت شما همکار گرانقدر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
این دگرگـونی شگرف طبیعـت فرصتـی است برای اندیشیـدن انسـان به عظمت کبـریایی خالق هستی، نو شدن و تجدید حیات تا خویشتن خـویش را از نسیـان و غفلـت رهایـی بخشـیم.
شادی و مرارت، هر آنچه که بود؛ گذشت و برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد. سال نو آغازی است بر کوشش و خدمتی دیگر، سالی که باید به امید فردایی روشن برای فرزندان‌مان بر تلاش خود بیفزایم و با همت، همدلی و تکیه بر دانش و تجربه گذشته و افق پیشرو، برگ‌های زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی بیفزاییم.
همکاران گرامی، در آستانه فرا رسیدن “ عید نوروز باستانی” و آغاز سال نو از زحمات صادقانه و ارزشمند شما عزیزان و همراهی خانواده‌های بزرگوارتان، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی، سلامتی و موفقّیت را برای شما عزیزان در ظل توجهات حضرت بقیه الله اعظم ( عج ) مسئلت می‌نمایم.
امید که در سال 1402، با همت، همدلی و تلاش اعـضای خـانواده پـرمهـر پژوهشگاه نیرو، رهـاوردی نیکـو از سرافـرازی و سربلنـدی را بـرای صنعت برق ایران عزیـزمان به ارمغـان آوریم.
مجید عمیدپور
رئیس پژوهشگاه نیرو

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.