وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، مرکز خراسان پژوهشگاه نیرو، آشنایی با تهدیدات در فضای سایبری در صنعت آب و برق،
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

دوره آموزشی "آشنایی با تهدیدات در فضای سایبری در صنعت آب و برق" در مرکز خراسان پژوهشگاه نیرو برگزار شد

دوره آموزشی "آشنایی با تهدیدات در فضای سایبری در صنعت آب و برق" در مرکز خراسان پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

دوره آموزشی "آشنایی با تهدیدات در فضای سایبری در صنعت آب و برق" در مرکز خراسان پژوهشگاه نیرو برگزار شد
08 اسفند 1401 15:10
به منظور افزایش دانش و هوشیاری بیش از پیش کارکنان مشاغل حساس صنعت آب و برق استان خراسان رضوی و مشهد، دوره آموزشی آشنایی با تهدیدات در فضای سایبری در صنعت آب و برق در مرکز خراسان پژوهشگاه نیرو، طی روزهای دوم و سوم اسفندماه جاری با موفقیت برگزار گردید.
بنا بر مصوبه کارگروه آموزش شورای هماهنگی حراست و امور محرمانه صنعت آب و برق استان خراسان رضوی، دوره آموزشی "آشنایی با تهدیدات در فضای سایبری در صنعت آب و برق" در مرکز خراسان پژوهشگاه نیرو، برنامه‌ریزی و با مشارکت بیش از 250 نفر از کارکنان شرکت‌های وزارت نیرو در مرکز خراسان پژوهشگاه نیرو برگزار گردید.
از آنجا که فضای مجازی یک فضای پالایش شده و استاندارد برای کاربران نیست و استفاده غیر‌اصولی از این فضا می‌تواند کاربران را در معرض آسیب‌ها و خطرهای جبران‌ناپذیر قرار دهد؛ رعایت هنجارهای اجتماعی و کاهش آسیب‌های فضای مجازی وظیفه تک‌تک افراد جامعه در برخورد با این موضوع مهم بوده و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
در این دوره آموزشی که در دوم و سوم اسفندماه جاری برگزار گردید، بیش از 250 نفر از کارکنان مشاغل حساس صنعت آب و برق استان خراسان رضوی و مشهد حضور داشتند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.