وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، تقدیر از بانوان برگزیده پژوهشگاه نیرو
جمعه 07 اردیبهشت 1403

تقدیر وزیر نیرو از دو بانوی برگزیده پژوهشگاه نیرو در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) و تجلیل از مقام زن در وزارت نیرو

همزمان با مراسم گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه‌الزهرا (س) و روز زن و تجلیل از مقام مادر، با حضور وزیر نیرو از بانوان برگزیده صنعت آب و برق تقدیر شد.

تقدیر وزیر نیرو از دو بانوی برگزیده پژوهشگاه نیرو در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) و تجلیل از  مقام زن در وزارت نیرو
28 دی 1401 11:03
در این مراسم که با حضور وزیر نیرو، معاون حقوقی و پشتیبانی وزیر نیرو، معاون منابع انسانی و تحقیقات و مشاور وزیر نیرو در امور بانوان و خانواده در محل سالن اجتماعات وزارت نیرو برگزار گردید؛ از دو همکار برگزیده پژوهشگاه نیرو تقدیر شد.
براساس شاخص‌های انتخابی امسال، بانوان تاثیر‌گذار که در ابعاد فردی، خانوادگی و اجتماعی کارآمد و همچنین در نقش مادری موفق بوده‌اند، به عنوان بانوان شاخص در مسیر اهداف وزارت نیرو انتخاب شده‌اند.
در این مراسم مریم قلی‌زاده زحمتکش از حوزه ستادی پژوهشگاه نیرو و مریم شبرو از حوزه پژوهشی با دریافت لوح تقدیر از مقام عالی وزارت نیرو به عنوان بانوان برگزیده پژوهشگاه نیرو مورد تقدیر قرار گرفتند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.