وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، نشست صمیمانه رئیس و معاونان پژوهشگاه نیرو با بانوان، روز زن
چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403

همزمان با بزرگداشت روز زن؛ نشست صمیمانه رئیس و معاونین پژوهشگاه نیرو با بانوان همکار برگزار شد

همزمان با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر، نشست صمیمانه رئیس و معاونین پژوهشگاه نیرو با بانوان همکار در روز چهارشنبه 21 دی‌ماه در محل سالن فردوسی پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

همزمان با بزرگداشت روز زن؛ نشست صمیمانه رئیس و معاونین پژوهشگاه نیرو با بانوان همکار برگزار شد
21 دی 1401 10:57
در ابتدای این نشست حاج آقا خسروی "مشاور فرهنگی پژوهشگاه نیرو"، با برشمردن صفات اخلاقی ائمه اطهار علیه‌السلام و حضرت فاطمه زهرا (س)، بر الگو گرفتن از این بزرگواران در زندگی شخصی تاکید نمود.
اعظم مظفری "مشاور رئیس پژوهشگاه نیرو در امور خانواده و زنان" ضمن قرائت متنی از کتاب فاطمه فاطمه است و تبریک ایام به همکاران پژوهشگاه نیرو به ارائه گزارش عملکرد امور خانواده و بانوان در یک سال گذشته پرداخت و اهداف و برنامه‌های آتی را شرح داد.
مجیدعمیدپور"رئیس پژوهشگاه نیرو" ضمن گرامیداشت میلاد حضرت صدیقه کبری (س) و تبریک روز زن، با قرائت شعری در خصوص مقام مادر به تبیین مقام والای مادر، به ویژه مادران نجیب ایران زمین پرداخت. وی به نقش مادران در خانواده اصیل و سنتی ایرانی به عنوان تاثیرگذارترین فرد در مسائل تربیتی و فرهنگی خانواده اشاره کرد و بر بهره‌بردن از امتیازات مثبت اصیل تاریخ سنتی- مذهبی و فرهنگ اصیل ایرانی تاکید کرد و بر حفظ انسجام خانواده با بهره‌گیری از این غنای فرهنگی خانواده ایرانی اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه پژوهشگاه نیرو یک موسسه علمی و فرهنگی است، بر پیگیری مسائل فرهنگی پژوهشگاه نیرو توسط اعضای شورای فرهنگی این پژوهشگاه اشاره نمود و بر مساعدت همکاران جهت مشارکت و ارتقاء توان فرهنگی پژوهشگاه نیرو تصریح کرد.
عمیدپور در بخش دیگر از سخنان خود به آمار بالای بانوان تحصیل کرده و فرهیخته کشور که مایه افتخارات است، اشاره کرد و عنوان داشت در پژوهشگاه نیرو نیز حدود 25 درصد از نیروی انسانی را بانوان تشکیل می‌دهد و این مایه ماهبات افزون است.
وی در ادامه به مشکلات پیش روی صنعت برق و چالش‌های این صنعت اشاره کرد و گفت: در خواست من از تمام همکاران و همچنین از شما بانوان فرهیخته پژوهشگاه نیرو این است که همه به وزارت نیرو کمک کنیم تا با ایده‌پردازی خوب و انجام طرح‌های کارآمد، بتوانیم به رفع مشکلات صنعت برق و انرژی کمک کنیم.
وی عنوان داشت اگر ما در پژوهشگاه نیرو یک طرح خوبی انجام دهیم کمک می کنیم که این مشکلات روزمره کاهش پیدا کند و اگر این اتفاق بیفتد، فشار و تنش کاهش پیدا می‌کند و تاب‌آوری سیستم ارتقاء می‌یابد.
وی تصریح کرد ما یادمان باشد که پژوهشگاه نیرو یک موسسه علمی و دولتی است و ما در برابر مردم ایران مسئول هستیم و باید راهکارهای کلیدی و اساسی برای صنعت برق و انرژی کشور ارائه نماییم.
در انتهای مراسم در راستای اطلاع از دغدغه‌های بانوان پژوهشگاه، مشکلات و چالش‌های پیشروی بانوان، نشست صمیمانه و گفتگوی رو در رو، میان رئیس و معاونین پژوهشگاه نیرو با بانوان انجام شد و در این خصوص به برخی از پرسش‌های بانوان پاسخ گفته شده و به برخی از برنامه‌های امیدبخش آتی در خصوص مسکن، صندوق بازنشستگی و .... اشاره گردید.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.