وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، نشست مجازی بهم رسانی شرکت‌های فناور
جمعه 07 اردیبهشت 1403

دومین نشست مجازی رویداد بهم‌رسانی شرکت‌های فناور با شرکت‌های منطقه ای اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری برگزار شد

دومین نشست مجازی رویداد بهم‌رسانی شرکت‌های فناور با شرکت‌های منطقه ای اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

دومین نشست مجازی رویداد بهم‌رسانی شرکت‌های فناور با شرکت‌های منطقه ای اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری برگزار شد
13 دی 1401 15:41
پیرو رویداد رفع چالش‌های فناورانه شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با استفاده از توان دانش‌بنیان‌ها و فناوران کشور - که با محوریت پژوهشگاه نیرو در حال پیگیری است- ، پس از فراخوان و به تبع آن شناسایی اولیه شرکت‌های دانش بنیان و پژوهشگران دارای محصول یا توانمندی در این حوزه، دومین جلسه بهمرسانی به صورت مجازی و با حضور مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه ای یزد، 13 شرکت فناور و دانش‌بنیان از سراسر کشور و کارشناسان و مدیران مرکز رشد پژوهشگاه نیرو و به میزبانی مرکز رشد مجتمع اصفهان در روز 12 دی‌ماه برگزار شد.
در این جلسه کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای یزد، به ارائه 7 نیاز فناورانه خود پرداختند و جزییات و ابعاد فنی هریک از این نیازها را شرح دادند. پس از اتمام ارائه جزییات نیازها، شرکت‌های فناور سوالات و ابهامات خویش را در خصوص هریک از نیازها با کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای یزد طرح نمودند و در نهایت مقرر شد شرکت‌های فناور دارای طرح یا محصول، پیشنهاد خود را به صورت کتبی و در قالب مشخص شده به مرکز اصفهان پژوهشگاه نیرو ارسال کند تا پس از ارزیابی اولیه، جلسات بعدی به صورت حضوری بین طرفین برگزار شود.
شایان ذکر است که در اولین رویداد شناسایی و رفع نیازهای شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری (شامل شرکت‌های آب منطقه‌ای اصفهان، آب و فاضلاب اصفهان، برق منطقه‌ای اصفهان، توزیع استان اصفهان، توزیع شهرستان اصفهان، آب منطقه‌ای یزد، آب و فاضلاب یزد و شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری)، 47 نیاز فناورانه این شرکت‌ها فراخوان شدند. در همین راستا، بیش از 120 طرح از سوی شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور در راستای رفع این نیازها، به دبیرخانه رویداد ارسال شده است که هم اکنون در مرحله ارزیابی می‌باشند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.