پژوهشگاه نیرو, مرکزآبانیرو , جلسه کمیته ساماندهی, فهرست تامین کنندگان,کالا و خدمات فنی و مهندسی , صنعت برق
جمعه 07 اردیبهشت 1403

اوّلین جلسه کمیته‌ساماندهی فهرست تأمین‌کنندگان کالا و خدمات فنّی و مهندسی صنعت‌برق توسط مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (مرکز آبانیرو)

اوّلین جلسه کمیته‌ساماندهی فهرست تأمین‌کنندگان کالا و خدمات فنّی و مهندسی صنعت‌برق توسط مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (مرکز آبانیرو) در پژوهشگاه‌نیرو برگزار گردید.

اوّلین جلسه کمیته‌ساماندهی فهرست تأمین‌کنندگان کالا و خدمات فنّی و مهندسی صنعت‌برق توسط مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (مرکز آبانیرو)
22 آذر 1401 15:34
با عنایت به‌اهمیّت نقش بخش‌خصوصی در توسعه صدور خدمات فنّی و مهندسی و تجهیزات و کالاهای‌برق به بازارهای‌هدف، کارگروه مشترک توسعه‌صادرات با نمایندگان بخش‌دولتی و خصوصی در حوزه صنعت‌برق در وزارت نیرو تشکیل شده‌است. با توجّه به‌سهم صادرات خدمات فنّي و مهندسي كشور، اقدامات و پیگیری‌های اين كارگروه مي‌تواند در بهبود شرایط اين بخش موثر باشد. به‌منظور ارائه راه‌کارهای توسعه‌صادرات و توسعه بازار، کمیته‌هایی با حضور خبرگان دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده‌است. هم‌فکری برای ایجاد فرصت‌های مناسب برای توسعه صادرات کالا، تجهیزات و خدمات فنّی و مهندسی، کاربست تکنولوژی‌های مدرن و هم‌چنین استفاده از ظرفیّت شرکت‌های دانش‌بنیان در این‌حوزه، از اهداف‌اصلی تشکیل این‌کارگروه و کمیته‌های آن می‌باشند. کیفیّت کالا و خدمات برای صادرات، پیش‌ران جدّی و مهم در این حوزه محسوب می‌گردد و به‌خاطر جایگاه صنعت‌برق در صدور کالا و خدمات فنّی و مهندسی و با توجّه فعالیّت شرکت‌های صنعت‌برق در حوزه صادرات، یکی از کمیته‌های کارگروه مذکور، کمیته ساماندهی فهرست تأمین‌کنندگان کالا و خدمات فنّی و مهندسی صنعت‌برق با متولّی‌گری مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (مرکز آبانیرو) می‌باشد.
در تاریخ 20/09/1401 اوّلین جلسه کمیته‌ساماندهی فهرست تأمین‌کنندگان کالا و خدمات فنّی و مهندسی صنعت‌برق با حضور نمایندگان وزارت‌نیرو، سندیکای صنعت‌برق، سازمان ملّي استاندارد ايران، شرکت‌توانیر، شرکت تولید نیروی‌برق حرارتی، سازمان انرژی‌های تجديدپذير و بهره‌وري انرژی برق(ساتبا)، شرکت مدیریّت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) و اتاق بازرگاني صنايع و معادن و كشاورزي، توسط مرکز آبانیرو در پژوهشگاه نیرو برگزار گردید. در این جلسه علّت شکل‌گیری کار گروه مشترک توسعه‌صادرات با حضور نمایندگان بخش‌دولتی و خصوصی در حوزه صنعت‌برق و کمیته سامان‌دهی فهرست تأمینکنندگان کالا و خدمات فنّی و مهندسی صنعت‌برق و چالش‌ها و مشکلات در مسیر مدیریّت کیفیت صادرات کالا و خدمات فنّی و مهندسی صنعت‌برق ارائه گردید و در ادامه جلسه، هم‌اندیشی و رایزنی جهت مدیریّت کیفیت صادرات کالا و خدمات فنّی و مهندسی صنعت‌برق صورت گرفت.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.