وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، مرکز گیلان پژوهشگاه نیرو، امضای تفاهم نامه ، شرکت طراحان محیط خزر
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

توافق نامه همکاری میان مرکز گیلان پژوهشگاه نیرو و شرکت طراحان محیط خزر به امضا رسید

به منظور برگزاری رویداد "ارائه طرح‌های فناورانه جهت مدیریت مصرف انرژی در صنایع"، تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز گیلان پژوهشگاه نیرو و شرکت طراحان محیط خزر مبادله شد.

توافق نامه همکاری میان مرکز گیلان پژوهشگاه نیرو و شرکت طراحان محیط خزر به امضا رسید
06 آذر 1401 12:17
این تفاهم نامه میان مرکز گیلان پژوهشگاه نیرو به نمایندگی اکبر بلالی کوچصفهانی "رئیس مرکز گیلان پژوهشگاه نیرو" و شرکت طراحان محیط خزر به نمایندگی بیژن رضایی " رئیس هایت مدیره و مدیرعامل شرکت طراحان محیط خزر" مبادله شد.
همکاری در برگزاری رویداد " ارائه طرح‌های فناورانه جهت مدیریت مصرف انرژی صنایع" در مناطق تحت پوشش مرکز گیلان پژوهشگاه نیرو (استان‌های گیلان و قزوین)، و کمک به تامین پایدار انرژی صنایع، بهینه‌سازی مصرف انرژی و اصلاح الگوی مصرف در آنها از جمله موضوعات مطرح شده در این توافق‌نامه همکاری می‌باشد.
با توجه به نامگذاری سال 1401 توسط مقام معظم رهبری با نام تولید ،دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین ، مرکز گیلان پژوهشگاه نیرو همزمان با سایر مراکز تابعه پژوهشگاه، رویداد "طرح‌های فناورانه مدیریت مصرف انرژی " را با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی صنایع پر مصرف استان با همکاری شرکت طراحان محیط خزر بعنوان مرکز دانش‌بینان و فناور در زمستان سال‌جاری با حمایت معنوی و مادی دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان برگزار خواهد کرد.
این رویداد ضمن هدف‌گذاری برای توسعه کسب و کار مراکز دانش‌بنیان استان، پل ارتباطی خواهد بود بین صنایع و نخبگان علمی و دانش محور در راستای هم‌افزایی و بهبود بهینه‌سازی مصرف انرژی در سطح کلان حوزه وزارت نیرو.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.