وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، 27 الی 29 آذرماه
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار می‌گردد

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه و باهدف پاس‌داشت هفته پژوهش، طی روزهای 27 الی 29 آذرماه سالجاری در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌گردد.

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار می‌گردد
24 آبان 1401 14:34
ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح وزارت نیرو، شناسایی و عرضه عملکردهای پژوهشی و فناوری حوزه‌های آب و برق، آشنائی بیشتر مدیران اجرائی با نوآوران صنعت، ایجاد فضای تعاملی میان پژوهشگران و فناوران، بسترسازی برای تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و طرح های فناورانه، تشویق و تقدیر از پژوهشگران، فناوران، موسسات پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی برتر از جمله مهمترین اهداف برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرواست.
برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور مدیران ارشد صنعت برق، رونمایی از طرح‌های پیشران وزارت نیرو، رونمایی از شبکه اجتماعی متخصصین آب و برق، برپایی نمایشگاه حضوری ارائه دستاوردها و محصولات، برگزاری مجموعه نشست‌ها وکارگاه‌های تخصصی و تقدیر از نوآوری‌های صنعت آب و برق از مهمترین برنامه‌های این رویداد علمی می‌باشد.
از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو، شرکت‌های فناور، شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه صنعت برق، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های علاقمند به ارائه محصولات فناورانه، دعوت می‌گردد از طریق آدرس الکترونیکی https://niroortfair.nri.ac.ir/reg نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام فرمایند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.