وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، مرکز آذربایجان پژوهشگاه نیرو، پژوهشکده بیوتکنولوژی
شنبه 08 اردیبهشت 1403

رئیس پژوهشگاه نیرو از پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی شمال غرب و غرب کشور بازدید کرد

دکترمجید عمیدپور "رئیس پژوهشگاه نیرو" ضمن حضور در مرکز آذربایجان پژوهشگاه نیرو، طی جلسه با پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی شمال غرب و غرب کشور در جریان فعالیت‌های این پژوهشکده قرار گرفت.

رئیس پژوهشگاه نیرو از پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی شمال غرب و غرب کشور بازدید کرد
04 آبان 1401 13:52
این جلسه با همراهی دکتریوسف پریش "رئیس مرکز آذربایجان پژوهشگاه نیرو"، سردار زارعی "مدیرپروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا"، دکتر مصطفی مافی "رئیس مرکز رشد پژوهشگاه نیرو" ، مهندس سهراب امینی ولاشانی"رئیس مرکز تخصصی نوآوری و توسعه فناوری مدیریت مصرف انرژی پژوهشگاه" بهمن ابراهیم‌زاده "سرپرست مرکز رشد آذربایجان" و تعدادی از مدیران پژوهشگاه و مرکز آذربایجان پژوهشگاه و پژوهشکده بیوتکنولوژی در محل پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی شمال‌غرب و غرب کشور انجام پذیرفت.
دکتر محمد امین حجازی " رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران" ضمن تاکید بر کلیدواژه های آب، انرژی و غذا، به تبیین مسئولیت‌های مورد انتظار وزیر نیرو از این پژوهشکده پرداخت.
آلایندگی نیروگاه و سایر آلاینده‌ها یکی از معضلات زیست محیطی(دی اکسید کربن) است که با استفاده از روش بیولوژیکی (میکروجلبک‌ها) قابل پیشگیری است. بر این اساس در راستای نیل به این هدف مهم و کاهش آلاینده‌ها، بر همکاری مشترک میان مرکز آذریایجان پژوهشگاه نیرو و پژوهشکده بیولوژیکی و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و انجام اقدامات فناورانه تصریح شد.
همچنین در این نشست به مدیریت منابع و همکاری میان وزارت نفت، نیرو و کشاورزی اشاره شد و زمینه‌های همکاری میان پژوهشگده بیوتکنولوژی و پژوهشگاه و مراکز رشد واحدهای فناور پژوهشگاه نیرو در سراسر کشور بررسی و راهکارهایی برای نیل به این اهداف مطرح گردید.

فایلهای پیوست

  • 1 (255 KB)
  • 2 (636 KB)
  • 3 (539 KB)
  • 4 (387 KB)

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.