وزارت نیرو, پژوهشگاه نیرو, مرکز آبانیرو
شنبه 08 اردیبهشت 1403

جلسه هم‌اندیشی در حوزه پایش رعایت استانداردها و حصول اطمینان از کیفیت تجهیزات صنعت برق برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی در حوزه پایش رعایت استانداردها و حصول اطمینان از کیفیت تجهیزات صنعت برق برگزار شد.

جلسه هم‌اندیشی در حوزه پایش رعایت استانداردها و حصول اطمینان از کیفیت تجهیزات صنعت برق برگزار شد
11 مرداد 1401 08:49
با هدف ایجاد هم‌افزایی و گسترش تعاملات بین مرکزآبانیرو و شرکت برق منطقه‌ای تهران در پایش رعایت استانداردها و حصول اطمینان از کیفیت تجهیزات صنعت برق در حوزه انتقال نیروی برق، جلسه هم‌اندیشی بین مرکزآبانیرو و شرکت برق منطقه‌ای تهران در محل شرکت برق منطقه‌ای تهران برگزار گردید.
این جلسه هم‌اندیشی با هماهنگی مدیریت برنامه‌ریزی و تایید صلاحیت آزمایشگاه‌ها در مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو(آبانیرو) و مدیریت دفتر تحقیقات و استانداردهای شرکت برق منطقه‌ای تهران، در روز یکشنبه 9 مرداد 1401، در محل سالن بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای تهران برگزار گردید.
در این جلسه که با حضور مدیر دفتر تحقیقات و استانداردهای شرکت برق منطقه‌ای تهران و نمایندگان معاونت‌ بهره‌برداری، معاونت برنامه ریزی و تحقیقات ومعاونت طرح و توسعه آن شرکت، نماینده شرکت مادرتخصصی توانیر، رئیس مرکز آبانیرو و مدیر برنامه‌ریزی و تأیید صلاحیت آزمایشگاه‌ها برگزار گردید؛ نخست اهداف، ماموریت‌ها و اقدامات انجام شده در شرکت برق منطقه‌ای تهران در زمینه رعایت استاندارد و اطمینان از کیفیت محصول ارائه شد و در ادامه اهداف، ماموریت‌ها، ساختار، اقدامات و توانمندی‌های مرکز آبانیرو تشریح گردید.
در پایان مقرر شد همکاری‌های لازم در حوزه آزمون، بازرسی و استاندارد بین شرکت برق منطقه‌ای تهران و مرکز آبانیرو تقویت و گسترش یابند.

فایلهای پیوست

  • 1 (112 KB)
  • 2 (103 KB)

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.