وزارت نیرو, پژوهشگاه نیرو, ویترین افتخارات ورزشی
جمعه 07 اردیبهشت 1403

ویترین افتخارات ورزشی پژوهشگاه نیرو افتتاح شد

ویترین افتخارات ورزشی پژوهشگاه نیرو افتتاح شد

ویترین افتخارات ورزشی پژوهشگاه نیرو  افتتاح شد
18 تیر 1401 18:27
طی مراسمی با حضور دکتر احسانیان "سرپرست پژوهشگاه نیرو"، دکتر نسترن ریاحی "مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی"، امیرحسین ندرلو"مدیر حراست و امور محرمانه" و دکتر جعفرآقایاری" مسئول امور ورزش پژوهشگاه نیرو" و جمعی از همکاران و ورزشکاران، ویترین افتخارات ورزشی همکاران پژوهشگاه نیرو افتتاح گردید.
در این ویترین گلچینی از کاپ‌ها، مدال‌ها و حکم‌های دریافت شده توسط ورزشکاران پژوهشگاه به نمایش گذاشته شد.
آقای دکتر آقایاری "مسئول امور ورزش پژوهشگاه نیرو"، ضمن تشکر از حضور همکاران و سرپرست پژوهشگاه در مراسم افتتاحیه ویترین، به افتخار آفرینی همکاران در رشته‌های فوتسال، شنا، طناب‌کشی، آمادگی جسمانی بانوان و پینگ پنگ اشاره کرد.
آقایاری ضمن قدردانی از حمایت مدیران ارشد پژوهشگاه در توسعه فعالیت‌های ورزشی‌، خواهان تداوم این حمایت‌ها از فعالیت‌های ورزشی شد.
وی از اقدامات انجام شده در راستای آماده سازی و بهره‌برداری از استخر و تامین هزینه های مربوطه تشکر و قدردانی نمود. ایشان همچنین اشاره کردند که به دلیل فضای کارمندی پژوهشگاه، ورزش نه تنها وسیله‌ای برای اصلاح عوارض پشت میزنشینی و بهبود سلامتی است؛ بلکه یک راهکار عملی و شناخته شده جهت غلبه بر ناامیدی و افسردگی می‌باشد و هزینه کرد برای ورزش به صورت مستقیم موجب افزایش بازدهی کارکرد همکاران و کاهش مراجعه به پزشک و درمان خواهد شد.
دکتر احسانیان "سرپرست پژوهشگاه نیرو"، نیز ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، خواستار حضور بیشتر همکاران برای افزایش افتخارات و همچنین ارائه برنامه‌های شاد و مسابقات ورزشی مناسبتی شدند.
در ادامه افتتاح ویترین افتخارات ورزشی پژوهشگاه نیرو، توسط دکتر نسترن ریاحی " مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی" افتتاح گردید و دکتر ریاحی آخرین کاپ دریافته شده (جام اخلاق مسابقات فوتسال 1400) را در ویترین قرار دادند و بر تداوم این افتخار آفرینی‌ها تاکید نمودند.

فایلهای پیوست

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.