وزارت نیرو پژوهشگاه نیرو, مرکز آبانیرو, نشست معرفی ظرفیتهای حمایت از بهره‌مندی و توسعه خدمات آزمایشگاهی
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

رويداد معرفی ظرفيت‌های حمايت از بهره‌مندی و توسعه خدمات آزمايشگاهی صنعت برق و انرژی برگزار شد

رويداد معرفی ظرفيت‌های حمايت از بهره‌مندی و توسعه خدمات آزمايشگاهی صنعت برق و انرژی برگزار شد.

رويداد معرفی ظرفيت‌های حمايت از بهره‌مندی و توسعه خدمات آزمايشگاهی صنعت برق و انرژی برگزار شد
25 خرداد 1401 11:24
رويداد معرفی بسته‌های حمايتی براي آزمايشگاه‌های صنعت برق و انرژی جهت تجهيز و توسعه آزمايشگاه‌ها و ارائه خدمات آزمايشگاهی توسط "مركز آزمون، بازرسی و استاندارد نيرو (آبانيرو)" و "صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی" با حضور بيش از 40 نفر از فعالان اين حوزه در روز دوشنبه 23 خردادماه 1401 در محل صندوق نوآوری و شكوفايی معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری برگزار گرديد.
اين نشست با هماهنگی مديريت برنامه‌ريزی و تائيد صلاحيت آزمايشگاه‌های صنعت برق و انرژي (مركز آبانيرو) و صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی برگزار شد. در ابتدای نشست، آقايان مهندس داور رضاخانی، "مدير برنامه‌ريزی و تائيد صلاحيت آزمايشگاه‌ها" و مهندس سپهر برزی مهر "مدير عامل صندوق پژوهش و فناوري صنعت برق و انرژي"، در خصوص لزوم تشكيل اين نشست توضيحاتی ارائه نمودند. سپس ماموريت‌ها و فعاليت‌های مركز آبانيرو در حوزه‌های"مديريت برنامه‌ريزی و تائيد صلاحيت آزمايشگاه‌ها"، "مديريت توسعه، ترويج و تدوين استانداردها" و "مديريت بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها" توسط مديران اين مركز ارائه شد.
در ادامه، خدمات صندوق پژوهش و فناوری برق و انرژی درخصوص مشاركت و سرمايه‌گذاری، اعطای تسهيلات و انواع آن، صدور ضمانت‌نامه و پوشش ريسك طرح‌های فناورانه در زمينه تجهيز و توسعه آزمايشگاه‌ها و ارائه خدمات آزمايشگاهی توسط مديران صندوق ارائه گرديد.

فایلهای پیوست

  • 2 (68.2 KB)
  • 3 (61.3 KB)
  • 5 (67.9 KB)
  • 6 (65.3 KB)

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.