وزارت نیرو, پژوهشگاه نیرو, روز ملی آزمایشگاهها, تقدیر از برترین ها,
شنبه 08 اردیبهشت 1403

تقدیر از مسئولین آزمایشگاه‌های برتر پژوهشگاه نیرو در سال 1400

تقدیر از مسئولین آزمایشگاه‌های برتر پژوهشگاه نیرو در سال 1400

تقدیر از  مسئولین آزمایشگاه‌های برتر پژوهشگاه نیرو در سال 1400
01 اردیبهشت 1401 01:26
همزمان با30 فروردین سالروز برزگداشت حکیم جرجانی و "روز ملی آزمایشگاه‌" با حضور سرپرست پژوهشگاه نیرو، مشاوران و مدیران ارشد پژوهشگاه ، از مسئولین آزمایشگاه‌های برتر پژوهشگاه نیرو در سال 1400 با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.
دکتر مسعود رضائی سامان کندی، ضمن تبریک روز ملی آزمایشگاه به تمامی فعالان عرصه آزمایشگاهی در پژوهشگاه نیرو گفت: آزمایشگاه‌های پژوهشگاه نیرو با دارا بودن امکانات مناسب برای انجام آزمون‌های مختلف و ارائه نتایج آزمایشگاهی منطبق با استانداردهای معتبر، نقش اساسی و مرجع را در زنجیره فرآیند کنترل کیفیت تجهیزات مورد استفاده در صنعت برق و انرژی دارند و در نقشی دیگر در قالب ارائه خدمات آزمایشگاهی در ابعاد ملی نقطه ورود پژوهشگران و تولید کنندگان تجهیزات صنایع مختلف برای قرار داشتن در مسیر درست تولید و تجاری‌سازی نتایج آن شده است.
وی افزود: استفاده از آزمایشگاه‌ها در انجام پروژه‌های پژوهشی، پروژه‌های مطالعاتی و پروژه‌های ساخت محصولات، سبب افزایش اعتماد در اطلاعات ارائه شده برای تحلیل و تصمیم‌گیری سیاستگذاران و مدیران اجرایی و محققان شرکت‌های دانش بنیان شده است که این مسئولیت باید در سال 1401 که به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نام‌گذاری شده است؛ به طور برجسته‌ای نمود داشته باشد.
رضایی با قدردانی از تمامی همکاران آزمایشگاه‌های پژوهشگاه نیرو و تلاش‌هایشان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های ارائه خدمات برتر آزمایشگاهی در صنعت برق و انرژی کشور و سایر صنایع، به انتخاب سه آزمایشگاه یرآق‌آلات، رله و حفاظت و متالورژی در آزمایشگاه‌های مرجع و تحقیقاتی به عنوان آزمایشگاه‌های برتر اشاره کرد.
وی افزود: این انتخاب براساس بررسی و ارزیابی‌ فعالیت‌های آزمایشگاه‌‌های پژوهشگاه نیرو در ابعاد مختلف در سال 1400 انجام شده است.
دکتر احسانیان" سرپرست پژوهشگاه نیرو" ضمن تبریک این روز به تمامی همکاران فعال در آزمایشگاه‌های پژوهشگاه نیرو، به نقش موثر آزمایشگاه‌ها در صنعت برق اشاره کرد و گفت: همکاران آزمایشگاه نقش موثری در پیشبرد فعالیت‌های پژوهشگاه دارند، لیکن کمتر دیده می‌شود و روز ملی آزمایشگاه فرصت مناسبی برای تقدیر از این همکاران می‌باشد.
مهندس چیت‌چیان "مشاور عالی ریاست پژوهشگاه"، نیز با اشاره به جایگاه مهم آزمایشگاه‌ها در پژوهشگاه نیرو و صنعت، فعالیت‌های همکاران این عرصه راقابل تقدیر دانست.
در این مراسم از مسئولین آزمایشگاه‌های برتر، مهندس فرشید منصوربخت"مسئول آزمایشگاه رله و حفاظت"، خانم مهندس اعظم باجقلی "مسئول آزمایشگاه یراق آلات "، مهندس مصطفی سطانلو" مسئول آزمایشگاه متالورژی " و همچنین مهندس آرش کوکب پیک "کارشناس ازمایشگاه آلودگی هوا و عوامل فیزیکی"، با اهدا لوح تقدیر تشکر و قدردانی شد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.