جمعه 07 اردیبهشت 1403

نشست ریاست و معاونت توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه نیرو با کارکنان مجتمع خراسان

رئیس پژوهشگاه نیرو" دکتر ضابط" به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه نیرو روز شنبه 22 خردادماه طی نشستی صمیمانه از مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان بازدید کرد.

نشست ریاست و معاونت توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه نیرو با کارکنان مجتمع خراسان
24 خرداد 1400 16:05

به گزارش روابط عمومی مجتمع خراسان، دکتر ضابط رئیس پژوهشگاه نیرو به همراه دکتر پیرمراد معاون توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه نیرو در نشستی با حضور سرپرست، مدیران، کارکنان و مسئولین دفاتر استانی(سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و گلستان) وابسته به مجتمع خراسان شرکت نمودند.
در این نشست پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید، سرپرست مجتمع خراسان "مهندس اکبری ثانی"، ضمن معرفی کارکنان حاضر در جلسه، مواردی را در خصوص امکانات مجتمع و آمار برگزاری دوره های آموزشی در سال های اخیر بیان نمودند.
در ادامه دکتر ضابط با ذکر برخی مسائل که از آغاز فرآیند ادغام، دنبال شده و موفقیت های بدست آمده، خواستار ادامه فعالیت‌های کارکنان مجتمع ها و واحدهای آموزشی و پژوهشی به منظور دستیابی به شرایط بهتر شد. ایشان همچنین حل مسائل و مشکلات کارکنان را از جمله اولویت مدیران پژوهشگاه عنوان کرد.
سپس دکتر پیرمراد اقدامات انجام شده و در حال پیگیری در خصوص انتقال مجتمع‌ها و واحدها به پژوهشگاه، مسائل اداری و مالی مانند صدور احکام کارکنان، قرارداد شرکت پیمانکار، بیمه عمروحادثه و بیمه درمان،انتقال بودجه و ..... را تشریح نمود. درپایان این نشست ریاست و معاونت پژوهشگاه به سئوالات و مسائل مطرح شده از سوی سرپرست و کارکنان مجتمع پاسخ دادند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.