پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

نقش و اهمیت روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان و مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی

نقش و اهمیت روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان و مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی

نقش و اهمیت روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان و مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی
26 اردیبهشت 1400 16:55

موفقیت یک سازمان در گرو روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده در راستای پیش‌برد اهداف و ماموریت‌های سازمان و ایجاد ارتباطی موثر و هدفمند با مخاطبان است.
ساره شفیعی "رئیس اداره روابط عمومی پژوهشگاه نیرو" گفت: در عصر کنونی که پیشبرد اهداف سازمانها مبتنی بر تبادل اطلاعات و ایجاد ارتباطات است، جایگاه و نقش روابط عمومی به عنوان پایگاه مهم اطلاعاتی و ارتباطی در سازمان، از اهمیت بسیاری برخوردار است. روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی سازمان با مخاطبان و ذینفعان، مسئولیت مهمی در شناخت افکار عمومی، انعکاس فعالیتها و برنامههای سازمان و ایجاد اعتبار مناسب برای سازمان دارد. همچنین از طریق اطلاع یابی، اطلاع شناسی و اطلاع رسانی میتواند در مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی نقش موثری ایفا نماید.
وی تصریح کرد: موفقیت یک سازمان در گرو روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده در راستای پیش‌برد اهداف و ماموریت‌های سازمان و ایجاد ارتباطی موثر و هدفمند با مخاطبان است.
با توجه به اهمیت نقش روابط عمومی درسازمانها، 27 اردیبهشت ماه به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نام گذاری شده است تا یادآور جایگاه مهم سازمانی روابط عمومی به عنوان یک حرفه و هنر باشد. ضمن گرامیداشت این روز، توسعه جایگاه این حرفه ارزشمند در کشور و توفیق روز افزون همکاران محترم روابط عمومی را در نیل به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.