پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

بازدید معاونین پژوهشگاه نیرو از واحد آموزشی و پژوهشی مازندران

بازدید معاونین پژوهشگاه نیرو از واحد آموزشی و پژوهشی مازندران

بازدید معاونین پژوهشگاه نیرو از واحد آموزشی و پژوهشی مازندران
19 اردیبهشت 1400 09:04

با هدف بازدید از مرکز آموزشی و پژوهشی واحد مازندران و به منظور بررسی احداث مرکز رشد شعبه مازندران، معاون فناوری و معاون توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه نیرو روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه، از این اماکن بازدید کردند.
در این بازدید مکان های پیشنهادی در محل برق منطقه ای استان مازندران بازدید شد و نشستی با مهندس افضلی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان برگزار گردید . در این جلسه مهندس رزاقی مدیر مرکز رشد شعبه مازندران گزارشی از وضعیت پارک علم و فناوری در منطقه و برنامه ریزی صورت گرفته جهت احداث آن ارائه نمودند.
همچنین طی بازدید از واحد آموزشی مازندران جلسه‌ای با کارکنان این واحد آموزشی برگزار شد و دکتر خان‌محمدی ریاست واحد به اختصار گزارشی از عملکرد این واحد آموزشی ارائه نمودند. مهندس مرجانمهر معاون فناوری پژوهشگاه نیرو نیز بر اهمیت و جایگاه پارک و علم و فناوری در صنعت برق تاکید نمودند.
همچنین دکتر پیرمراد معاون توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه نیرو به سه محور صلاحیت حرفه‌ای، آموزش‌های تخصصی مهارت محور و ایجاد و توسعه پارک علم و فناوری تاکید نمودند و در خصوص وضعیت آینده منابع انسانی واحد آموزشی به انجام پروسه تغییرات و توسعه اشاره نمودند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.