شنبه 08 اردیبهشت 1403

با حکم وزیر نیرو؛ اعضای شورای راهبری و سياست‌گذاری پژوهشگاه نيرو منصوب شدند

وزیر نیرو در احکام جداگانه‌ای، رئیس و اعضای «شورای راهبری و سياست‌گذاری پژوهشگاه نيرو» را منصوب کرد.

با حکم وزیر نیرو؛ اعضای شورای راهبری و سياست‌گذاری پژوهشگاه نيرو منصوب شدند
29 فروردین 1400 08:32

به‌گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو، "رضا اردکانیان" وزیر نیرو با صدور احکامی "همایون حايری" را به‌عنوان رئيس و عضو، "احد ضابط" را به‌عنوان دبير و عضو و "محمد صالح اوليا"، "محمد ساتكين"، "محمدحسن متولی‌زاده" و "محسن طرزطلب" را به‌عنوان اعضای شورای راهبری و سياست‌گذاری پژوهشگاه نيرو منصوب کرد. در متن این احکام آمده است: با عنايت به سياست‌هاي كلان وزارت نيرو در توسعه فناوری‌های مورد نياز صنعت برق و به منظور ايجاد همگرايی و هماهنگی در زيست‌بوم نوآوری نيرو، تحقق كامل برنامه‌‌های مصوب هيئت امنای پژوهشگاه نيرو و اولويت‌های ابلاغی در حكم رئيس پژوهشگاه، بدينوسيله به عنوان رئيس، دبیر و عضو شورای راهبری و سياست‌گذاری پژوهشگاه نيرو منصوب می‌شويد تا با تشكيل و حضور فعال در جلسات شورا و اقدامات لازم، حمايت و پشتيبانی مورد انتظار را از پژوهشگاه نيرو و فعاليت‌های حوزه پژوهش و فناوری به‌عمل آوريد.

نظرات ارسال شده

ناصر کریم زاده خیاوی

دوشنبه, 10 خرداد,1400 :

جناب آقای مهندس حائری خیاوی
خبر مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را بعنوان ریاست شورای راهبری و سياست‌گذاری پژوهشگاه نيرو تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران مسالت دارد. و شکر الله سعیهم.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.