پنجشنبه 09 فروردین 1403

فراخوان بازرسی الکتروموتور

فراخوان بازرسی الکتروموتور

فراخوان بازرسی الکتروموتور
16 آذر 1399 13:39

شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی با عاملیت مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (مرکز آبانیرو) - پژوهشگاه نیرو در نظر دارد در زمینه بازرسی فنی (خط تولید و محصول) "الکتروموتورهای Lv و Mv"، اقدام به ارزیابی کیفی بازرسان واجد شرایط نماید. لذا آن دسته از اشخاص حقوقی که از تمایل و آمادگی لازم برخوردار هستند، می‌توانند با ایمیل به دفتر مدیریت بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها (مرکز آبانیرو) (Inspection@abaniroo.ir) و ارسال مدارک رسمی شرکت شامل: اساسنامه، آگهی تأسیس، روزنامه رسمی، آگهی آخرین تغییرات، شناسه ملی و رتبه شرکت، مستندات مربوطه را دریافت نمایند و متعاقباً نسبت به تکمیل و ارائه مستندات مربوط به هر بخش از معیارهای ارزیابی به تفکیک اقدام نموده و حداکثر تا ده روز کاری پس از تاریخ انتشار آگهی، به همان امور تحویل دهند.
ارسال مدارک فوق الذکر توسط پیشنهاد دهندگان، ایجاد حق برای ایشان و ایجاد تکلیف و یا سلب اختیار از شرکت تولید نیروی برق حرارتی را نمی‌نماید.
متقاضیان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 88363368 - 021 سرکار خانم مهندس باجقلی مدیر بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها (مرکز آبانیرو) تماس حاصل نمایند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.