پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

از ایثارگران پیشکسوت قدردانی شد

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ؛ از ایثارگران پیشکسوت قدردانی شد

از ایثارگران پیشکسوت قدردانی شد
30 شهریور 1399 18:17

در این مراسم که عصر امروز یکشنبه 30 شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار گردید، دکتر پیرمراد معاون توسعه مدیریت و منابع ضمن تقدیر از رشادت‌ها و دلاوری‌های عزیزان ایثارگر که اکنون به عرصه بازنشستگی نائل شده‌اند؛ با اهدای لوح تقدیر و هدیه از این عزیزان قدردانی به عمل آورد.
این مراسم که با هماهنگی خانم دکتر نعمتی معاون مدیر توسعه منابع انسانی و آموزش و آقای قره داغی مشاور امور ایثارگران پژوهشگاه نیرو و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از کارکنان ایثارگر بازنشسته برگزار گردید و طی این نشست صمیمانه دکتر پیرمراد در خصوص وضعیت دوران بازنشستگی همکاران پرسش نمودند و در خصوص برنامه‌ها و تدابیری که برای بهبود شرایط زندگی بازنشستگان در پیش روی است مواردی را شرح دادند.
دکتر پیرمراد به تشکیل کانون بازنشستگان پژوهشگاه نیرو اشاره کردند و از همکاران بازنشسته درخواست نمودند پیشنهاد و نظرات سازنده خود را در این خصوص ارائه نمایند.
همچنین در این جلسه آقای قربانی مدیر سابق پدافند غیرعامل پژوهشگاه نیرو که اکنون به درجه بازنشستگی نایل شده‌اند، پیشنهادی مبنی بر تشکیل جلسات و نشست‌های صمیمانه و دوره‌ای با بازنشستگان در پژوهشگاه نیرو ارائه نمودند که مورد موافقت دکتر پیرمراد قرار گرفت.
این مراسم با قرائت متن لوح تقدیر اهدایی به ایثارگران از سوی آقای قره‌داغی مشاور امور ایثارگران پژوهشگاه و اهدا لوح و هدیه از سوی دکتر پیرمراد معاون توسعه مدیریت و منابع و با ثبت عکس دسته جمعی خاتمه یافت.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.