جمعه 07 اردیبهشت 1403

تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه نیرو و شهرداری منطقه 2 منعقد شد

این تفاهم نامه همکاری با هدف توسعه انرژی‌های پاک، تجدیدپذیر و کاهش آلودگی هوا با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به شهروندان، میان طرفین مبادله شد.

تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه نیرو و شهرداری منطقه 2 منعقد شد
10 دی 1398 14:39

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو، این تفاهم نامه میان پژوهشگاه نیرو به نمایندگی محمد صادق قاضی زاده رئیس پژوهشگاه نیرو و شهرداری منطقه 2 پایتخت به نمایندگی رسول کشت‌پور شهردار منطقه 2 به امضاء رسید.
براساس این گزارش، توسعه فناوری‌های مرتبط با برقی‌سازی حمل و نقل شهری شامل دوچرخه، موتور، تاکسی، خودروهای شخصی و عمومی و اتوبوس، ایستگاه‌های شارژ عمومی برقی ناوگان حمل و نقل، توسعه فناوری‌های مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر، توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در فضاهای عمومی شهری، مدیریت پسماندهای شهری و بیمارستانی، توسعه کسب و کارهای دانش بنیان مرتبط با شهروندان، حمایت از توسعه شرکت‌های دانش بنیان و نوپا، تسهیل در بهره‌مندی از زیرساخت‌های شهری در کسب و کارهای فناورانه از مهمترین موضوعات قید شده در این تفاهم نامه می‌باشد.
همچنین مشارکت علمی، پشتیبانی، مالی و اجرايی در انجام پروژه‌ها و طرح‌های پژوهشی، ایجاد زير ساخت و بستر سازی مناسب در همکاری علمی، تحقیقاتی و اجرايی در انجام پروژه‌ها و طرح‌های پژوهشی از جمله تعهدات قید شده برای طرفین در این تفاهم نامه می‌باشد.
این تفاهم نامه به مدت 2 سال از زمان مبادله اعتبار خواهد داشت و در صورت موافقت طرفین تفاهم نامه می‌تواند تمدید شود.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.