جمعه 07 اردیبهشت 1403

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو همزمان با هفته پژوهش در طی روزهای 24 الی 25 آذر ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌گردد.

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو،  همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود
10 آذر 1398 15:51

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ این جشنواره با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه و مراکز پژوهشی وزارت نیرو و با حضور حداکثری تمام ذی نفعان صنعت آب و برق اعم از حوزه‌های دولتی و خصوصی ، شرکت‌های دانش بنیان ، دانشگاه‌ها و شرکت‌های فناور نوپا برگزار خواهد شد.
عرضه عملکردهای مطالعاتی و تحقیقاتی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی، تقدیر از پژوهشگران و فناوران و موسسات پژوهشی برتر، ایجاد فضای تعامل و تبادل دانش میان شرکت‌های مختلف و شرکت‌های دانش بنیان، بسترسازی برای تجاری سازی و اقتصادی کردن دستاوردها و پروژه‌های کامل شده، رونمایی از دستاوردهای جدید پژوهشی و فناوری جدید ، انتخاب فناوران و پژوهشگران برتر از جمله محورهای این جشنواره می‌باشد.
همچنین برپایی کریدور فن بازار، کارگاه‌های تبدیل ایده به پدیده، فناوری از عرصه تا عرضه و برگزاری نشست‌های تخصصی آب و برق از دیگر برنامه‌های این رویداد است.
از مهمترین بخش‌های این جشنواره، انتخاب فناوران و پژوهشگران برتر و نیز طرح‌های فناورانه برتر و عرضه دستاوردهای فناوری متخصصان و پژوهشگران آب و برق در نمایشگاه جانبی جشنواره است.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.