پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

برگزاری نشست تخصصی ارائه راهکارهای نوین در حل مشکلات فرسودگی و خوردگی تجهیزات کاربردی در صنعت برق

مرکز توسعه فناوری نانو در صنعت برق نشست تخصصی ارائه راهکارهای نوین در حل مشکلات فرسودگی و خوردگی تجهیزات کاربردی در صنعت برق را برگزار می‌نماید.

برگزاری نشست تخصصی ارائه راهکارهای نوین در حل مشکلات فرسودگی و خوردگی تجهیزات کاربردی در صنعت برق
20 آبان 1398 15:16

هفتمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانو پژوهشگاه نیرو با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور برگزار خواهد شد.
یکی از برنامه های اصلی این کنفرانس که همزمان با سی و چهارمین کنفرانس بین المللی برق با حضور گسترده فعالان و صاحبنظران حوزه نانو، برق و انرژی در تاریخ 27 الی 29 آبان برگزار می‌شود ، برگزاری نشست های تخصصی در حوزه های مرتبط است.
نشست تخصصی ارائه راهکارهای نوین در حل مشکلات فرسودگی و خوردگی تجهیزات کاربردی در صنعت برق در دومین روز برگزاری این کنفرانس ، سه شنبه 28 آبان 1398 ساعت 14 الی 17برگزار خواهد شد.
اعضای هیئت رئیسه پنل آقایان دکترالله کرم، دکتر دیناروند، دکتر رضاخانی و دکتر ذوالریاستین و دبیران پنل آقای دکتر رضاخانی و خانم دکتر محسنی خواهند بود.
این نشست با محوریت مشکلات فرسودگی و خوردگی تجهیزات کاربردی در صنعت برق و موضوعاتی نظیر اسناد تدوین شده در راستای حل مشکلات فرسودگی و خوردگی تجهیرات ، چالش های مطرح در زمینه خوردگی تجهیزات نیروگاهی، خوردگی و فرسودگی در خط و پست، نقش فناوری نانو در حل مشکلات خوردگی صنعت برق، مشکلات فرسودگی و خوردگی پره های توربین در صنعت برق، بکارگیری روش های نوین در پوشش دهی پره های توربین، روش های نوین مونیتورینگ در شناسایی و پیشگیری از خوردگی، تاثیر نانوپوشش بر روی عملکرد چراغ های روشنایی و پیشگیری از فرسودگی و آلودگی آنها خواهد بود.
علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این نشست ها با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل فرمایند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.