جمعه 07 اردیبهشت 1403

با هدف هم‌افزایی ارکان زیست بوم نوآوری حوزه برق و انرژی؛ پژوهشگاه نیرو از شرکت‌های شتاب دهنده و توسعه استارتاپ‌های حوزه برق و انرژی حمایت می‌کند

بسته حمایتی پژوهشگاه نیرو در قالب توافق نامه همکاری با شرکت شتاب دهنده، به صورت ویژه در اختیار هسته‌های فناور قرار خواهد گرفت.

با هدف هم‌افزایی ارکان زیست بوم نوآوری حوزه برق و انرژی؛  پژوهشگاه نیرو از  شرکت‌های شتاب دهنده و توسعه استارتاپ‌های حوزه برق و انرژی حمایت می‌کند
14 آبان 1398 11:48

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو، پژوهشگاه نیرو به عنوان نهاد مدیریت تحقیقات و توسعه‌ی فناوری صنعت برق، مجموعه‌ای از ابزارها و الزامات مورد نیاز جهت حمایت از کسب و کارهای فناورانه از قبیل «مشاوره‌های تخصصی»، «پوشش ریسک تحقیق و توسعه»، «تامین‌مالی تجاری‌سازی» و «زیرساخت‌های آزمایشگاهی» در قالب «دستورالعمل بسته حمایت از کسب و کارهای فناورانه» فراهم نموده است. این بسته حمایتی در قالب توافق نامه همکاری با شرکت شتابدهنده، بصورت ویژه در اختیار هسته‌های فناور قرار خواهد گرفت.
بر این اساس پژوهشگاه نیرو در نظر دارد با هدف هم‌افزایی ارکان زیست بوم نوآوری حوزه برق و انرژی، به منظور حمایت از هسته‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت تامین نیازهای فناورانه صنعت برق و انرژی، زمینه مشارکت بیشتر «شرکت‌های شتابدهنده»‌ را در این بخش فراهم نماید.
این پژوهشگاه از شرکت‌های شتاب‌دهنده علاقمند به فعالیت در حوزه برق و انرژی در همکاری با پژوهشگاه نیرو، دعوت می‌نماید با ارسال مستنداتی نظیر نامه رسمی اعلام آمادگی، اساسنامه شرکت، گواهی نامه معاونت علم و فناوری، رزومه فعالیت‌های شرکت، معرفی استارتاپ‌های فعال در شتابدهنده، آمادگی خود را برای مشارکت در این طرح به آدرس CTO@nri.ac.ir اعلام نمایند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.