پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

پژوهشگاه نیرو میزبان متخصصان تخصیص آب

نشست تخصصی از سلسله نشست‌های جامعه، آب و انرژی با عنوان «تخصیص آب از منظر حكمرانی» پنجم شهریورماه جاری در سالن فردوسی پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

پژوهشگاه نیرو میزبان متخصصان تخصیص آب
04 شهریور 1398 14:46

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون): در این نشست یک‌روزه که توسط مركز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو با همكاری دفتر برنامه‌ریزی کلان آب و آبفا برگزار می‌شود، صدیقه ترابی مدیركل دفتر برنامه‌ریزی كلان آب و آبفا، محمد فاضلی مشاور وزیر و سرپرست مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو، سعید مرید استاد دانشگاه تربیت مدرس و عباسقلی جهانی مدیر اسبق دفتر برنامه‌ریزی آب وزارت نیرو و تعدادی از نمایندگان منتخب شرکت‌های آب منطقه‌ای سخنرانی خواهند کرد.

بنا بر این گزارش، تاریخچه تخصیص آب و تجارب جهانی در رویکردهای نوین، نظام‌نامه تخصیص آب (نقاط قوت، ضعف و چالش‌ها)، چالش‌های مربوط به ارتباط با آب‌بران و مقامات استانی و پیاده‌سازی و پایش تخصیص، جنبه‌های اجتماعی و حل مناقشات در تخصیص آب و همچنین چالش‌های ارتباط با آب‌بران جزء، از موضوعات قابل ارائه در این نشست است.
در پایان این نشست نیز، پرسش و پاسخ با حضور همه سخنرانان برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه زمانبندی و ثبت نام در این همایش می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.WaterAllocation.ir  مراجعه کنند.

 

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.