جمعه 07 اردیبهشت 1403

در راستای فرهنگ سازی و آموزش تحول دیجیتال، سمینار آموزشی«تحول دیجیتال در عمل» برگزار شد

این سمینار پیرو امضای سند برنامه اقدام مشترک بین وزارت نیرو و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در راستای فرهنگ‌سازی و آموزش تحول دیجیتال و آشنایی بیشتر متخصصان صنعت برق با مبحث تحول دیجیتال در محل پژوهشگاه نیرو برگزار گردید.

در راستای فرهنگ سازی و آموزش تحول دیجیتال، سمینار آموزشی«تحول دیجیتال در عمل» برگزار شد
23 اردیبهشت 1398 16:32

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ این سمینار با حضور جمعی از مدیران و متخصصان صنعت برق برگزار گردید، دکتر شامی زنجانی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و مدیر پروژه ملی تحول دیجیتال به بیان توضیحات در خصوص ادبیات این موضوع و ارائه درس‌آموخته‌های ممیزی بلوغ دیجیتال در 35 شرکت ایرانی در قالب مدل 20200 تحول دیجیتال پرداختند. این مدل مشتمل بر قابلیت‌های رهبری در کنار قابلیت‌های فناورانه است و شامل بیست شاخص از جمله استراتژی دیجیتال، حکمرانی دیجیتال، فرهنگ دیجیتال، رهبری دیجیتال، مهارت و استعداد دیجیتال، مدل کسب‌وکار دیجیتال، تجربه دیجیتال مشتریان، مدیریت نوآوری دیجیتال، ارتباطات و کانال‌های دیجیتال، مدیریت دانش دیجیتال، سرمایه‌گذاری دیجیتال و ... است.
پیرو امضای سند برنامه اقدام مشترک بین وزارت نیرو و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در راستای توسعه کاربرد فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات در صنعت برق با رویکرد تحول دیجیتال، «مرکز برنامه‌ریزی و پشتیبانی فناورانه تحول دیجیتال در صنعت برق و انرژی» در پژوهشگاه نیرو راه‌اندازی شده است. از آنجا که یکی از اصلی‌ترین نقش‌ها در تحول دیجیتال یک صنعت و سازمان، فرهنگ‌سازی و آموزش است، این مرکز برگزاری مجموعه سمینارها و نشست‌های تخصصی در این زمینه ، با حضور مدیران ارشد و متخصصین در وزارت نیرو، را در برنامه کاری خود قرار داده است.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.