جمعه 07 اردیبهشت 1403

آغاز به کار، گروه مشاوره تخصصی «مشاوران فناوری نیرو»

در راستای توسعه فناوری و ایجاد ثروت در صنعت آب و برق، پژوهشگاه نیرو، اقدام به راه‌اندازی گروه مشاوره تخصصی « مشاوران فناوری نیرو » نمود.

آغاز به کار، گروه مشاوره تخصصی «مشاوران فناوری نیرو»
09 اردیبهشت 1398 13:51

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ استفاده و بهره‌برداری از تجارب، نظرات و تخصص مشاورین خبره جهت بهره‌مندی از توان داخلی و خلاقیت و نوآوری متخصصان در مواجهه با تحریم ها و محدودیت‌های پیش روی کشور، امری ضروری است. بدین منظور گروه مشاوره تخصصی «مشاوران فناوری نیرو»، با هدف توسعه فناوری، توسعه کسب و کارهای جدید، توسعه صادرات و ایجاد ثروت در صنعت آب و برق در پژوهشگاه نیرو راه اندازی گردید.
این گروه با بهره‌مندی از مشاوران و متخصصان مجرب و مجموعه متعهد در حوزه توسعه فناوری و خصوصا مالکیت فکری با هدف توسعه فناوری، توسعه کسب و کارهای جدید، توسعه صادرات و ایجاد ثروت در صنعت آب و برق فعالیت می نماید.
گروه مشاوره تخصصی با ارائه مشاوره‌های تخصصی و عمومی، کارگزاری ثبت دارایی های فکری در داخل و خارج از کشور، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری فستیوال و جشنواره‌های دارایی فکری، برگزاری رویدادها و نشست‌های تخصصصی، انجام پژوهش های بنیادین، توسعه‌ای و کاربردی در حوزه فناوری و مالکیت فکری، همکاری در حوزه تجاری سازی تحقیقات و انتقال فناوری، همکاری در حوزه محصولات منتج از تحقیقات و صادرات محصولات و خدمات فناوری، با تاکید بر حفظ محرمانگی دارایی های فکری، نسبت به ارائه خدمات تخصصی به اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و سایر نهادها و موسسات اقدام می‌نماید که جهت استفاده و بهره برداری از ظرفیت و توانمندی های این گروه معرفی می‌شوند.
همچنین این گروه تخصصی کارگاه‌های آموزشی با ارائه گواهینامه معتبر از مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی (مرکز رشد) برگزار می نماید. علاقمندان جهت دسترسی به اطلاعات مربوط به گروه مشاوره تخصصی « مشاوران فناوری نیرو» و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به سایت پژوهشگاه نیرو مراجعه نمایند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.