جمعه 07 اردیبهشت 1403

همکاری جدید میان انجمن بیوگاز جنوب آفریقا و انجمن جهانی بیوگاز

همکاری جدید میان انجمن بیوگاز جنوب آفریقا و انجمن جهانی بیوگاز
22 اسفند 1397 11:51

انجمن صنعت بیوگاز آفریقای جنوبی و انجمن جهانی بیوگاز در حاشیه کنفرانس پسماند 2018 در ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی از یک همکاری جدید خبر دادند.
این دو انجمن، به منظور ترویج منافع زیست‌محیطی، اقتصادی، اجتماعی و انرژی فناوری‌های بیوگاز- که پسماند آلی و محصولات کشاورزی را به حرارت و برق تجدیدپذیر، سوخت پاک برای حمل و نقل و کود طبیعی غنی تبدیل می‌کنند- در سطح جهانی و در آفریقای جنوبی، با یکدیگر یک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
این تفاهم‌نامه شامل تعهدنامه دستیابی به اهداف 17 گانه توسعه پایدار سازمان ملل متحد (SDGs) و اهداف کاهش جهانی گازهای گلخانه‌ای که در توافقنامه پاریس مطرح شده است می‌باشد. برای دستیابی به این اهداف این دو انجمن با همکاری اعضای وابسته به خود، اقداماتی از جمله اشتراک‌گذاری اطلاعات و داده‌ها، برگزاری رویدادها و وبینارهای مشترک، اشتراک‌گذاری پلت‌فرم‌های سیاستگذاری و ارائه برنامه‌های مشترک برای تأمین مالی پروژه‌ها خواهند داشت.
برآوردها حاکی از آن است که با توسعه فناوری‌های بیوگاز می‌توان انتشار گازهای گلخانه‌ای را تا 20% در سراسر جهان کاهش داد و به اهداف تبیین‌شده در حوزه مدیریت پسماند، تولید انرژی و غذا و آلودگی هوا در شهرها دست یافت.
این تفاهم‌نامه به انجمن صنعت بیوگاز آفریقای جنوبی در ایجاد و توسعه بازار و صنعت داخلی بیوگاز کمک شایانی خواهد نمود.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.