ﺳﻪشنبه 29 اسفند 1402

سومین نشست تخصصی مسابقه "طراحی منبع تغذیه اضطراری هوشمند خانگی"

سومین نشست تخصصی مسابقه "طراحی منبع تغذیه اضطراری هوشمند خانگی"

سومین نشست تخصصی مسابقه "طراحی منبع تغذیه اضطراری هوشمند خانگی"
15 اسفند 1397 11:57

سومین نشست تخصصی مسابقه "طراحی منبع تغذیه اضطراری هوشمند خانگی" با حضور جمعی از شرکت کنندگان و برگزارکنندگان مسابقه ، در تاریخ 8 اسفندماه برگزار شد. در این نشست ضمن اشاره به روند کلی برگزاری و هدف از اجرای مسابقه، نحوه تکمیل فرم‌های ارزیابی مسابقه تشریح شد. همچنین فرصت مناسبی جهت معرفی تیم‌ها و انجام پرسش و پاسخ میان تیم‌ها و برگزارکنندگان فراهم شد .
در این نشست دکتر قاضی زاده ریاست محترم پژوهشگاه به بیان اهمیت موضوع مسابقه پرداختند و لزوم مشارکت موثر تیم‌ها را در فرایند برگزاری متذکر شدند. در ادامه دکتر غرویان ریاست محترم مرکز شبکه هوشمند به حمایت‌های پژوهشگاه در راستای برگزاری این مسابقه اشاره کردند و هدف از اجرای مسابقه را کمک به توسعه بخش خصوصی برشمردند.
در ادامه جناب آقای مهندس کبیر، دبیر اجرایی مسابقه ، به ارائه روند برگزاری مسابقه پرداختند و آمار مشارکت‌کنندگان و وضعیت فعلی مسابقه را تشریح نمودند. همچینن جناب آقای دکتر عزیزی ، دبیر علمی مسابقه ، مسائل فنی مسابقه را مورد بحث قرار داده و نحوه دقیق تکمیل فرم‌های ارزیابی را بیان نمودند. در طول این نشست تلاش شد با مشارکت تیم‌های شرکت‌کننده به سوالات و ابهامات شرکت‌کنندگان گرامی پاسخ داده شود.
در ادامه جناب آقای مهندس اوجانی، متخصص تهیه طرح‌های کسب و کار، روش تکمیل فرم‌های ارزیابی فنی و اقتصادی را بصورت کامل تشریح نمودند و به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ دادند.
در انتها نیز یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذار بخش خصوصی به بیان ویژگی‌های محصول مورد نظر خود پرداخت و آمادگی خود را جهت همکاری با تیم‌های فناور شرکت‌کننده در مسابقه اعلام نمود.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.