ﺳﻪشنبه 29 اسفند 1402

شرکت "سوخت زیستی انرژی سبز" در كارولينای جنوبی، جایزه پروژه سال را دریافت کرد

شرکت "سوخت زیستی انرژی سبز" در كارولينای جنوبی، جایزه پروژه سال را دریافت کرد
23 بهمن 1397 13:44

شرکت سوخت زیستی انرژی سبز اعلام کرده است که در نظر دارد یک مرکز بازیافت جدید در Aiken County، کارولینای جنوبی ایجاد کند. انتظار می‌رود که با سرمایه‌گذاری 4.3 میلیون دلاری شرکت، بیش از 40 شغل در 5 سال آینده ایجاد شود. این شرکت به دلیل احداث این نیروگاه جدید، از طرف انجمن زیست‌توده کارولینای جنوبی، عنوان پروژه سال 2018 در زمینه زیست‌توده را به دست آورد.
بر طبق تارنمای انجمن زیست‌توده کارولینای جنوبی، این جایزه به پروژه‌هایی از این ایالت تعلق می‌گیرد که از طریق تحقیق، آموزش، قانونگذاری، توسعه کسب و کار، صنعت بازرگانی یا ترکیبی از موارد ذکرشده، تأثیر قابل توجه و پایداری بر گسترش زیست‌توده داشته باشند.
شرکت سوخت زیستی انرژی سبز در سال 2008 در Winnsboro، کارولینای جنوبی توسط جو و بت رنویک تأسیس شد. در طول دهه گذشته، این شرکت میلیون‌ها گالن روغن پخت و پز مصرف شده را بازیافت نموده که منجر به تولید سوخت بیودیزل در کارولینای جنوبی و ایجاد مشاغل محلی پایدار شده است.
با اضافه شدن این واحد جدید، شرکت سوخت زیستی انرژی سبز قادر خواهد بود سالانه بیش از 60،000،000 گالن روغن پخت و پز مصرف شده را بازیافت و 300،000 گالن بیودیزل و دیگر محصولات بازیافتی تولید کند. با اضافه شدن ظرفیت تولید بالای واحد Aiken، این شرکت نقش بسزایی در صنعت زیست‌توده در کارولینای جنوبی و در سراسر جنوب شرقی آمریکا خواهد داشت.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.