جمعه 07 اردیبهشت 1403

شرکت Valmet برای پروژه‌هایی در اسپانیا و شیلی بویلر زیست‌توده سوز تأمین می‌نماید

شرکت Valmet برای پروژه‌هایی در اسپانیا و شیلی بویلر زیست‌توده سوز تأمین می‌نماید
23 بهمن 1397 10:35

شرکت Valmet، که دفتر مرکز ی آن در Espoo فنلاند واقع است، نامه اعلام موفقیت در قرار (Letter of Award, LoA) را با Arauco برای تأمین تجهیزات اصلی فناوری تولید خمیر کاغذ شامل خشک‌کن و بسته‌بندی، یک بویلر بازیاب و یک بویلر زیست‌توده سوز امضا نموده است. این LoA بخشی از پروژه MAPA است که هدف آن سرمایه‌گذاری عمده برای افزایش ظرفیت تولید فعلی و ساخت یک خط تولید جدید خمیر کاغذ در کارخانه کاغذسازی Arauco واقع در منطقه Bio Bío در شیلی است.
مدرن کردن و توسعه کارخانه کاغذسازی Arauco بزرگترین سرمایه‌گذاری در تاریخ Arauco است. این پروژه شامل یک خط تولید جدید خمیر کاغذ، خط 3، با ظرفیت سالیانه 1،560،000 تن است. پیش‌بینی می‌شود این خط جدید در سال 2021 شروع به کار کند.
شرکت Valmet همچنین سفارش یک دستگاه بویلر زیست‌توده سوز از Greenalia برای نیروگاه زیست‌توده سوز جدید این شرکت تحت عنوان Curtis-Teixeiro واقع در Teixeiro اسپانیا دریافت نموده است. با استفاده از فناوری بویلر Valmet، این نیروگاه قادر خواهد بود برق را به شکل کارآمد و پایدار تأمین نماید. تحویل نیروگاه زیست‌توده سوز برای ژانویه 2020 برنامه‌ریزی شده است.
برای تولید انرژی، نیروگاه از زیست‌توده جنگلی، عمدتاً اکالیپتوس و کاج، استفاده خواهد کرد. در این پروژه با جمع‌آوری زائدات کوچک چوبی که به طور معمول کاربرد صنعتی ندارند، به حفظ مناطق جنگلی و پیشگیری از آتش‌سوزی کمک می‌شود. در نیروگاه Curtis-Teixeiro تولید انرژی از منابع تجدیدپذیر افزایش خواهد یافت و در نتیجه، باعث کاهش انتشار دی اکسید کربن می‌شود.
اقلام قابل تحویل Valmet شامل یک نیروگاه زیست‌توده سوز با بویلر HYBEX از نوع فناوری بستر سیال حبابی (BFB) است. ظرفیت حرارتی بویلر 130 مگاوات است و ظرفیت تولید برق این نیروگاه 50 مگاوات است. این اقلام همچنین شامل تجهیزات کمکی و سازه‌های پشتیبان می‌شود.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.