پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

هضم همزمان پسماند مواد غذایی در آمریکا

هضم همزمان پسماند مواد غذایی در آمریکا
06 بهمن 1397 17:04

در سال 2017، موسسه EPA آمریکا، اقدام به شناسایی بهره‌برداران تأسیسات هضم بیهوازی ضایعات مواد غذایی به منظور تعیین تعداد واحدهای موجود در ایالات متحده آمریکا و مکان آنها، و همچنین به منظور اطلاع از وضعیت بهره‌برداری این واحدها نمود. گزارشی در مورد یافته‌های این تحقیق در سال 2015 توسط اداره منطقه 3 EPA در اواخر ماه می 2018 منتشر شد (نسخه نهایی در آگوست 2018 منتشر شد). گزارش‌های بعدی اطلاعات سال‌های 2016، 2017 و 2018 را ارائه می‌کنند.
EPA تعداد واحدهای هضم بیهوازی مواد غذایی را با بررسی اطلاعات موجود که در در دسترس عموم قرار دارد تعیین کرد. در بیشتر موارد، وضعیت بهره‌برداری واحدها از طریق تماس مستقیم با بهره‌برداران تأیید شد، بخشی از آنها پاسخ‌های نظرسنجی را ارائه کردند. نظرسنجی‌ها به سه گروه از تأسیسات هضم همزمان پسماند مواد غذایی- تأسیسات مستقل، تأسیسات مستقر در مزرعه، تأسیسات بازیابی منابع آب- گسترش پیدا کرد. این نظرسنجی‌ها بطور مستقیم به بهره‌برداران تأسیسات هضم ایمیل شد. فرم‌های نظرسنجی در وبسایت هضم بیهوازی EPA نیز موجود است. EPA اطلاعات را از ژانویه تا دسامبر 2017 جمع‌آوری کرد.
تکمیل این نظرسنجی داوطلبانه بود و داده‌های جمع‌آوری شده به صورت داوطلبانه توسط پاسخ‌دهندگان بررسی شد. داده‌های فنی جمع‌آوری شده برای هر واحد (به عنوان مثال، ظرفیت پردازش) به گونه‌ای خلاصه می‌شود که اطلاعات مربوط به آن تأسیسات قابل شناسایی نباشد.
EPA تأیید کرد که 154 واحد هضم بیهوازی برای فرآوری پسماند مواد غذایی در حال بهره‌برداری می‌باشند. 30 واحد دیگر در حال بهره‌برداری در نظر گرفته شده است، در نتیجه کل واحدهای در حال بهره‌برداری 184 مورد هستند. تحقیقات EPA همچنین واحدهایی که بهره‌برداری را متوقف کرده‌اند، واحدهایی که در مرحله برنامه‌ریزی، طراحی و ساخت و ساز قرار دارند یا به دلایل مختلف از مرحله پایلوت فراتر نرفتند را مشخص می‌کند.
از بررسی داده‌های واحدهای هضم بیهوازی، نتایجی در خصوص دسته‌بندی هاضم، نوع ماده اولیه، روش تفکیک و فرآوری، میزان تولید بیوگاز و مصارف آن، حاصل می‌شود که در گزارش EPA ارائه شده است.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.