جمعه 07 اردیبهشت 1403

آزمایشگاه سوخت و روغن پژوهشگاه نیرو به عنوان آزمایشگاه برتر معرفی شد

آزمایشگاه سوخت و روغن  پژوهشگاه نیرو به عنوان آزمایشگاه برتر معرفی شد

آزمایشگاه سوخت و روغن پژوهشگاه نیرو به عنوان آزمایشگاه برتر معرفی شد
02 دی 1397 16:33

 آزمایشگاه سوخت و روغن پژوهشگاه نیرو از بین حدود 300 آزمایشگاه عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ریاست جمهوری، با کسب امتیاز بالا در کشور به‌‌‌‌‌ عنوان آزمایشگاه برتر در زمینه مشتری مداری  معرفی و  موفق به کسب رتبه ممتاز و اخذ تقدیر نامه گردید.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ هشت آزمایشگاه پژوهشگاه پس از ارزیابی توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و با مدیریت و محوریت مرکز آزمایشگاه‌های مرجع،در سال 1394 موفق شدند به عضویت قطعی شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی ریاست جمهوری درآیند.
براین اساس هر ساله پس از ارزیابی‌های دقیق آزمایشگاه‌ها توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سطوح مختلف، تعدادی از آزمایشگاه‌ها به عنوان آزمایشگاه برتر معرفی می شوند و از حمایت های این شبکه شامل تخفیف در خرید تجهیزات، کالیبراسیون و تعمیرات تجهیزات، شرکت در دوره‌های آموزشی ، اخذ گواهینامه 17025 و ... طبق دستورالعمل های موجود بهره مند می‌گردند.
با توجه به اینکه ارائه خدمات آزمایشگاهی برتر در سطح کلاس جهانی، همواره یکی از اهداف مجموعه مرکز آزمایشگاه‌های مرجع پژوهشگاه نیرو است. با برنامه ریزی مرکز آزمایشگاه‌های مرجع و آمادگی شبکه در سالهای آتی، سایر آزمایشگاه‌ها نیز به عضویت شبکه درخواهند آمد تا در مسیر کسب رتبه‌های برتر تلاش نمایند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.