چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403

شرکت سرمایه‌گذاری Iona Capital در نیروگاه بیوگاز هضم بیهوازی در اسکاتلند سرمایه‌گذاری می‌کند

شرکت سرمایه‌گذاری Iona Capital در نیروگاه بیوگاز هضم بیهوازی در اسکاتلند سرمایه‌گذاری می‌کند
06 آذر 1397 13:30

شرکت Iona Capital، که یک شرکت سرمایه‌گذاری متخصص در زیرساخت‌های کم کربن است، تأمین مالی ساخت و بهره‌برداری از یک نیروگاه جدید هضم بیهوازی به ظرفیت 8/8 مگاوات در Damfries و Galloway را بر عهده گرفته است.
این واحد نیروگاهی واجد شرایط دریافت مشوق حرارت تجدیدپذیر در بخش غیرمسکونی است که در سال 2011 با هدف توسعه کاربرد حرارت تجدیدپذیر در بخش صنعت و تجارت وضع گردیده است.
خوراک اصلی این نیروگاه، پساب و فاضلاب صنایع لبنی و دامداری است. این نیروگاه امکان تولید بار پایه از منابع تجدیدپذیر به ظرفیت 8/8 مگاوات را داراست که برای تأمین انرژی حرارتی مورد نیاز حدود 7000 خانوار در سال کافی می‌باشد. این نیروگاه توسط شرکت BioConstruct GmbH، که یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تأمین تجهیزاتواحدهای هضم بیهوازی در اروپا است، در حال ساخت می‌باشد. بیومتان تولیدی پس از بهبود کیفیت، به شبکه محلی توزیع گاز که تحت کنترل شبکه گاز اسکاتلند قرار دارد تزریق خواهد شد.
بریتانیا اهداف بلندپروازانه‌ای برای انرژی‌های تجدیدپذیر تعیین کرده است و در نظر دارد تا سال 2020، 20 درصد از انرژی مورد نیاز خود را از برق سبز تأمین نماید. شرکت Iona Capital از زمان تأسیس خود در سال 2011، تأمین مالی 21 پروژه تجدیدپذیر در کشورهای انگلستان، اسکاتلند و ولز را بر عهده داشته است که در همه آنها انرژی تولیدی به شبکه‌های محلی عرضه می‌شود.

  • اولین همایش ملی فناوری‌های پیشرفته در مهندسی و محیط‌زیست، 5 اسفند 1397، تهران،

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.