چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403

ارائه سه کارگاه تخصصی از سوی پژوهشگاه نیرو در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران

در کنار پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران سه کارگاه آموزشی تخصصی توسط همکاران پژوهشگاه نیرو در مرکز امنیت اطلاعات، ارتباطات و تجهیزات صنعت برق برگزار گردید.

ارائه سه کارگاه تخصصی از سوی پژوهشگاه نیرو در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران
12 شهریور 1397 11:48

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران طی روزهای ۶ و ۷ شهریورماه ۹۷ در دانشکده مهندسی برق دانشگاه شهید رجایی برگزار گردید. در کنار پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران، 10 کارگاه تخصصی طی روزهای 4 و 5 شهریورماه 97 برگزار گردید که سه کارگاه آموزشی تخصصی تحت عناوین "بررسی الزامات امنیتی زیرساخت اندازه‌گیری هوشمند (AMI) براساس مستندات بین‌المللی و بررسی امکانات موجود در کشور برای ارزیابی این الزامات امنیتی در طرح فهام به عنوان اولین طرح پیاده‌سازی AMI در کشور" ، "الزامات امنیتی اتوماسیون شبکه توزیع برق "، ارزیابی امنیتی، تست نفوذ و مقاوم‌سازی سامانه‌های کنترل صنعتی" توسط همکاران پژوهشگاه نیرو در مرکز امنیت اطلاعات، ارتباطات و تجهیزات صنعت برق برگزار گردید.
هدف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی نیم روزه، آشنایی با موضوع و توسعه دانش و تفکر مبتنی بر رعایت امنیت در بین کارکنان و متولیان صنعت برق بوده است. در این کارگاه‌ها جمعی از متخصصین حوزه صنعت برق، شرکت‌های مرتبط با حوزه امنیت سیستم‌های صنعتی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها حضور یافتند.
گفتنی است؛ کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز همه ساله با حضور متخصصان این حوزه، با هدف هم افزایی دانش پژوهشگران و صنعتگران حوزه امنیت اطلاعات و رمزشناسی و نیز انتشار یافته‌های نو و بدیع در این زمینه، برگزار می‌شود. آشنایی و ارتباط استادان، پژوهشگران، صنعتگران، مدیران و کلیه علاقه‌مندان این حوزه، بررسی چالش‌های علمی و اجرایی در فرآیند کاربری این فن در فضای مجازی و تأکید بر امن سازی فضای تبادل اطلاعات در کشور از اهداف برگزاری این کنفرانس است.
این کنفرانس با حضور متخصصان این حوزه، برای ارائه آخرین دستاوردهای اندیشمندان کشور در قالب مقالات پژوهشی، نشست‌های علمی ترویجی و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود و طی آن متخصصان افتای کشور به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.