پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

فراخوان شرکت در مراسم اختتامیه" اولین جشنواره و مسابقه ملی طراحی ساختمان‌های انرژی صفر"

فراخوان شرکت در مراسم اختتامیه" اولین جشنواره و مسابقه ملی طراحی ساختمان های انرژی صفر"

 فراخوان شرکت در مراسم اختتامیه" اولین جشنواره و مسابقه ملی طراحی ساختمان‌های انرژی صفر"
12 خرداد 1397 14:38

اختتامیه "اولین جشنواره و مسابقه ملی طراحی ساختمان‌های انرژی صفر" با احترام به دستاوردهای ارزشمند و با تمرکز بر فراهم آوردن عرصه مناسب برای شناسایی استعدادها، ارتقای دانش تخصصی، ایجاد شور و نشاط علمی، با هم اندیشی و مشارکت اساتید و متخصصان حوزه انرژی کشور در 12 تیرماه 1397 از ساعت 14 الی 20 در محل سالن کنفرانس پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می‌گردد.
اولین جشنواره ملی ساختمان‌های انرژی صفر و پربازده (جایزه ملی طراحی ساختمان ZEB) در طی همکاری مشترک پژوهشگاه نیرو و پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی با حضور مسئولین حوزه انرژی و ساختمان کشور، اساتید، متخصصان و همچنین ارائه سمینار آموزشی در تیرماه سال جاری برگزار می‌گردد.
این جشنواره ، حاوی مسابقه‌ای با عنوان "اولین مسابقه ملی طراحی ساختمان انرژی نزدیک صفر" است که در طی آن تیم‌های شرکت کننده باید ساختمان انرژی_ کارا طراحی نمایند. در اختتامیه جشنواره نتایج مسابقه ارائه و طی آن، طرح برتر و 4 طرح برگزیده جشنواره معرفی و مورد تجلیل و تشکر قرار خواهند گرفت. این رویداد ملی قصد دارد تا گروه‌های مختلف علمی را جهت طراحی ساختمان‌های انرژی-کارا و مقرون به صرفه به چالش بکشد.
از علاقمندان درخواست می‌شود، با توجه به ظرفیت محدود، جهت ثبت نام در اختتامیه و صدور گواهی و نیز کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه انجمن انرژی ایران به شماره 88079400 -021 داخلی 4512 و یا روابط عمومی پژوهشگاه نیرو 88083381 تماس حاصل نمایید.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.