پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

حضور موثر شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در نمایشگاه جانبی جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

همزمان با برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، نمایشگاه جانبی جشنواره در مساحتی حدود 1200 مترمربع برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت‌های مادر تخصصی زیرمجموعه وزارت نیرو با تمام توان حضور یافتند و به ارائه دستاوردها و آخرین یافته های علمی خود در حوزه صنعت آب و برق پرداختند.

حضور موثر شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در نمایشگاه جانبی جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو
28 آذر 1396 16:17

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ در این نمایشگاه نتایج پروژ‌ها و محصولات و دستاوردهایی که در طی 5 سال اخیر به دست آمده است، ارائه گردید و شرکت‌های زیرمجموعه شرکت توانیر (13 شرکت برق منطقه‌ای و 19 شرکت توزیع)، شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (25 شرکت آب و فاضلاب و آبفا)، شرکت مدیریت منابع آب ایران (آب منطقه‌ای خراسان رضوی، اردبیل، سمنان، کرمانشاه، اصفهان و لرستان)، به ارائه دستاوردهای علمی و فناوری خود پرداختند.
همچنین پژوهشگاه نیرو و موسسه تحقیقات آب کشور در بخش جداگانه به شرح اقدامات خود با محوریت مدیریت تحقیقات پرداختند.
براساس این گزارش، هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فضای تعامل میان فعالان حوزه علم و فناوری و ارائه آخرین دستاوردها و محصولات فناوری مراکز پژوهشی و موسسات دولتی زیر مجموعه وزارت نیرو بود. ارائه فرصت سرمایه‌گذاری و نیز بیان نیازمندی‌های فناوری دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های پژوهشی کشور از دیگر اهداف این نمایشگاه بوده است.
از دیگر نکات قابل ذکر در این خصوص، حضور پررنگ مقامات ارشد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، صاحب‌نظران، محققان و دانشجویان و پژوهشگران، مدیران مراکز پژوهشی و شرکتهای دانش بنیان جهت بازدید از این نمایشگاه می باشد.
این نمایشگاه طی دو روز 26 و 27 آذر ماه همزمان با جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، در پژوهشگاه نیرو برگزار گردید.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.