پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

مشارکت موثر مرکزO&M پژوهشگاه نیرو در دوازدهمین همایش بین‌المللی مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات

دوازدهمین همایش بین المللی مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات (مدیریت دارایی‌های فیزیکی) طی روزهای 23 و 24 آبان ماه 1396 در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار گردید. در این همایش مرکز توسعه فناوری بهره‌برداری، نگهداری و تعمیرات واحدهای نیروگاهی پژوهشگاه نیرو با ارائه سخنرانی و برگزاری هم اندیشی حضوری پررنگ داشت.

مشارکت موثر مرکزO&M پژوهشگاه نیرو در دوازدهمین همایش بین‌المللی مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات
04 آذر 1396 15:13

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ در این همایش که با حضور جمعی از متخصصان حوزه نگهداری و تعمیرات، اساتید خارجی و ایرانی مقیم و غیرمقیم، برگزار گردید؛ براساس راه‌اندازی پانل صنعت برق که پیش از این در همایش دهم در سال 1394 با مشارکت موثر مرکز توسعه فناوری بهره برداری، نگهداری و تعمیرات واحدهای نیروگاهی پژوهشگاه نیرو صورت گرفته بود و در راستای تداوم فعالیت‌های مربوطه، هم‌اندیشی در خصوص فعالیت‌های مرکز توسعه فناوری بهره‌برداری، نگهداری و تعمیرات در زمینه جریان‌سازی رویکرد مدیریت دارایی‌های فیزیکی در بخش تولید صنعت برق برگزار گردید. در این هم اندیشی مهندس محمد ابراهیم سربندی فراهانی، رئیس مرکز توسعه فناوری بهره‌برداری، نگهداری و تعمیرات واحدهای نیروگاهی پژوهشگاه نیرو، در خصوص فعال‌سازی طرح "مدیریت دارایی‌های فیزیکی در بخش تولید صنعت برق" به سخنرانی پرداختند و به سوالات مطرح شده از سوی حاضران در این خصوص پاسخ دادند.
براساس این گزارش، در پایان این هم‌اندیشی بر مشارکت و همراهی بخش‌های مختلف صنعت برق، در توسعه فعالیت‌های صورت گرفته تاکید گردید و براساس توافقات انجام گرفته، مقرر شد در جلسات هم اندیشی سالانه از نظرات متخصصین حوزه تولید در شکل‌دهی نظام نگهداری و تعمیرات مبتنی بر مدیریت دارایی‌های فیزیکی استفاده مطلوب به عمل آید.





نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.