جمعه 07 اردیبهشت 1403

همزمان با هفته پژوهش؛ جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار می شود:

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه طی روزهای 26 و 27 آذر ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌گردد.

همزمان با هفته پژوهش؛  جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار می شود:
20 آبان 1396 16:35

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ در راستای تجلیل از برترین‌های پژوهش و فناوری وزارت نیرو (به ویژه پژوهشگران و پروژه های پژوهشی برتر) ، برقراری پیوند میان صنعت، دانشگاه و مراکز پژوهشی، نمایش دستاوردها و توانمندی‌های علمی پژوهشگران، تجلیل از دستاوردهای پژوهشی و تجاری‌سازی محصولات فناورانه، بررسی چالش‌های پیش‌رو در حوزه صنعت آب و برق و ارائه راهکارها و نیز تبادل آخرین دستاوردهای حوزه انرژی، جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه طی روزهای 26 و 27 آذر ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌گردد.

براساس این گزارش، جشنواره با محورهایی چون عرضه عملکردهای مطالعاتی و تحقیقاتی دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی، تشویق و تقدیر از پژوهشگران، فناوران، موسسات پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی برتر، ایجاد فضای تعامل و تبادل دانش میان صنعت، دانشگاه و مراکز پژوهشی و موسسات دولتی، بسترسازی برای تجاری‌سازی نتایج پژوهش‌ها و طرح‌های فناورانه، ایجاد فضای تعامل میان پژوهشگران و فناوران، رونمایی از دستاوردهای جدید و مستندسازی یافته‌ها و دستاوردهای پژوهشی و فناوری‌های جدید برگزار می‌گردد.

انتخاب فناوران و پژوهشگران برتر و نیز طرح‌های فناورانه برتر از مهمترین بخش‌های این جشنواره است. در این راستابرترین‌ها از میان موسسات پژوهشی و دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی برتر انتخاب می شوند

شایان ذکر است، همزمان با برگزاری جشنواره، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار برپا خواهد شد و آخرین دستاوردها در این نمایشگاه جهت بازدید علاقمندان ارائه خواهد گردید.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.