جمعه 07 اردیبهشت 1403

انتصاب سرپرست پایگاه مقاومت بسیج پژوهشگاه نیرو

روز دوشنبه دوم مرداد ماه 96، با صدور حکمی از سوی آقای جلال جهان‌بخش فرمانده حوزه مقاومت شهید عباسپور بسیج وزارت نیرو، آقای صابر قره‌داغی به سمت سرپرست پایگاه مقاومت بسیج پژوهشگاه نیرو منصوب گردید.

انتصاب سرپرست پایگاه مقاومت بسیج پژوهشگاه نیرو
07 مرداد 1396 10:51

روز دوشنبه دوم مرداد ماه 96، با صدور حکمی از سوی آقای  جلال جهان‌بخش فرمانده حوزه مقاومت شهید عباسپور بسیج وزارت نیرو، آقای صابر قره‌داغی به سمت سرپرست پایگاه مقاومت بسیج پژوهشگاه نیرو منصوب گردید.

در این حکم آمده است: با توجه به تعهد، تخصص و سابقه جنابعالی و مسئولیت‌ها  و ماموریت‌های محوله از سوی نیروی مقاومت بسیج،  شما را به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت بسیج پژوهشگاه نیرو منصوب می‌نمایم. امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا و رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و موسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا ، بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی و با همت و تلاش هر چه بیشتر، حضور سازمان یافته بسیجیان آن مجموعه در برنامه‌ها و ماموریت‌های محوله را فراهم و آنان را در صحنه های مورد نیاز انقلاب شکوهمند اسلامی به کارگیری نمایید. همچنین  در این راستا، افزایش و تقویت سطح تعامل با ریاست محترم پژوهشگاه نیرو مورد تاکید می‌باشد.  

همچنین در این جلسه از تلاش‌های موثر آقای مهندس باقرپور در زمان تصدی این سمت قدردانی گردید و برای هر دو نفر توفیق روزافزون از خداوند سبحان مسئلت گردید.

 

نظرات ارسال شده

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.