جمعه 07 اردیبهشت 1403

فراخوان همایش شناسایی سامانه‏‌های اسکادای ایرانی

باتوجه به اهمیت ساخت داخل سامانه‌‏های اسکادا و مدیریت انرژی، شرکت مدیریت شبکه برق ایران درصدد است با همکاری پژوهشگاه نیرو اقدام به برگزاری میزگردی به منظور «شناسایی سامانه‏‌های اسکادای ایرانی» در نیمه اول اردیبهشت ماه سال 96 نماید.

فراخوان همایش شناسایی سامانه‏‌های اسکادای ایرانی
24 اسفند 1395 09:02

باتوجه به اهمیت ساخت داخل سامانه‏‌های اسکادا و مدیریت انرژی، به خصوص در مراکز حیاتی و حساس شبکه برق کشور، شرکت مدیریت شبکه برق ایران درصدد است با همکاری پژوهشگاه نیرو اقدام به برگزاری میزگردی به منظور «شناسایی سامانه‏‌های اسکادای ایرانی» در نیمه اول اردیبهشت ماه سال 96 نماید.

بدین منظور از کلیه شرکت‏های دولتی، خصوصی و دانشگاه‌های کشور که در راستای طراحی و ساخت سامانه‌‏های اسکادا ، EMS یا پایانه‏‌های راه دور (RTU) ایرانی فعالیت می‏‌نمایند و محصول قابل ارائه دارند، دعوت می‏‌شود در صورت تمایل مشخصات محصول و برنامه پیشنهادی خود را برای میزگرد مزبور به صورت یک ارائه 30 تا 45 دقیقه‏‌ای کتباً به پژوهشگاه نیرو گروه پژوهشی سامانه‌‏های کنترل شبکه از طریق نمابر شماره 88078296 حداکثر تا تاریخ 96/1/17 اعلام نمایند.

نحوه برگزاری میزگرد باتوجه به میزان استقبال شرکت‌های داخلی به صورت میزگرد یک یا دو روزه خواهد بود که پس از جمع­‌بندی نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.


نظرات ارسال شده

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.