جمعه 07 اردیبهشت 1403

دومين همايش ملی بانوان فرهيخته صنعت آب و برق در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

دومین همایش ملی بانوان فرهیخته صنعت آب و برق دوشنبه توسط امور زنان و خانواده وزارت نیرو  و با همکاری شرکت‌های آب و برق مستقر در تهران در محل سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار گردید.

دومين همايش ملی بانوان فرهيخته صنعت آب و برق  در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.
17 اسفند 1395 08:35

با حضور قائم مقام وزیر نیرو

دومین همایش ملی بانوان فرهیخته صنعت آب و برق صبح امروز (دوشنبه) توسط امور زنان و خانواده وزارت نیرو  و با همکاری شرکت‌های آب و برق مستقر در تهران در محل سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ این همایش با حضور مهندس ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو، خانم قیومی مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده و جمعی از بانوان فرهیخته صنعت آب و برق، با  محورهایی همچون شاخص‌ها و معیارهای فرهیختگی زنان، زن، فعالیت‌های دانشی، ابداع و نوآوری، زنان و رسانه‌های نوین، تهدیدها و فرصت‌ها، مدیریت مصرف، اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار،‌ تأثیر زنان در کیفیت خدمات و فعالیت‌های سازمانی، آموزش و ارتقای توانمندی زنان، تعادل در خانواده، ارتقای جایگاه سازمانی زنان،‌ چالش‌ها، راهکارها، الگوها و نقش زنان در توسعه فرهنگ اسلامی - ایرانی در صنعت آب و برق برگزار شد.

ستار محمودی" قائم‌مقام وزیر نیرو ضمن سخنرانی در این نشست با بیان اینکه وزارت نیرو مصمم است محیط کار را برای بانوان با نشاط و با انگیزه بسازد تا بانوان در یک فضای کاری شاداب بتوانند بازده مناسبی داشته باشند، اعلام داشتند وزارت نیرو از حضور بانوان در تمام عرصه‌های صنعت آب و برق حمایت می‌کند.

فاطمه قیومی مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده، با اشاره به نقش آفرینی بانوان در همایش فرهیختگان گفت: این نقش آفرینی به وزارت نیرو این امکان را داد تا با بهره گیری از دانش بانوان به گونه ای عمل کند تا بانوان متعهد، فرهیخته و شایسته در جایگاه مناسب قرار گیرند.

همزمان با برگزاری همایش ملی بانوان، نمایشگاه جانبی این همایش نیز برگزار گردید و بانوان توانمند صنعت آب و برق آخرین دستاوردها، اختراعات، افتخارات را در این نمایشگاه ارائه نمودند. در این میان بانوان توانمند پژوهشگاه نیرو نیز حضور فعال داشتند و در جریان بازدید قائم مقام وزیر نیرو از غرفه پژوهشگاه نیرو ایشان را از نزدیک در جریان  فعالیت‌ها، اختراعات، افتخارات بانوان پژوهشگاه نیرو قرار دادند.  

نظرات ارسال شده

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.